събота, ноември 24, 2007
Shayne Ward - Breathless (2007)

Shayne Ward e победителят от UK's 2005 X Factor и сега ви представям неговия втори албум "Breatheless". Първите две песни от албума 'If That's OK With You" и "No U Hang Up" се въртят по City. За разлика от пърия му албум, който беше изпълнен с балади в този темпото се повишава и има доста бързи парчета. Не съм слушала албума, но от коментарите, които чета разбирам, че е доста приятен дано ви хареса. :}

1. No U Hang Up
2. Breathless
3. If That's OK With You
4. Damaged
5. Stand By Your Side
6. Until You
7. Some Tears Never Dry
8. Melt The Snow
9. Tangled Up
10. Just Be Good To Me
11. U Got Me So
12. You Make Me Wish
13. Tell Him

СВАЛЕТЕ АЛБУМА ОТ ТУК:
~4storing|Sharabee ~


Етикети: ,

posted by ~Ashlee~ @ 10:11 пр.об.  
2 Comments:
  • At 5:11 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Албума не ми хареса :(:(

     
  • At 6:53 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Na mene super mnogo mi haresva albuma,pesnite ne sa samo priqtni,a sa super qki.

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове