петък, ноември 16, 2007
G`Fan News
Имам няколко новини за вас, които не знам до колко ще ви зарадват, но не винаги всичко е розово, така че...

  • Вторите годишни музикални награди на сайта ще бъдат на 11, 12 или 13 февруари 2008. Номинациите ще ги обявя две седмици по-рано. Ще има повече категории от миналата година, някои ще се базират на седмичните класации. Откъм "изпълненията на наградите" също ще има изненади и ще са направени по-различен начин от миналата година. Абе ще бъде доста по-яко като цяло!

  • Видеокомпилацията G`Fan: Autumn Video Collection 07 ще я кача на 24 ноември! Съжалявам много, но съм в сесия и не ми остава време да кача толкова много клипове, колкото искам да включа.

  • Тъй като сайтът ми поглъща супер много време съм решил от догодина или да го затворя и да прехвърля всичко във форума, или ще се надявам да се намерят хора, които да го поддържат с мен. Поне по времето когато съм в сесии и когато трябва да уча. Не знам още как ще станат нещата, но все по-сериозно съм го замислил.

  • През уикенда следват няколко страхотни концертни поста т.е. ще качвам аудио концерти. Разбира се един от тях ще бъде най-добрият концерт на годината според мен - The Beyonce Experience. Днес си купих DVD и сега го рипвам!

Етикети: ,

posted by G`Fan @ 11:00 сл.об.  
9 Comments:
  • At 12:35 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    за мен ще е найстина голяма загуба ако го затвориш :(
    сайтчето защото е много добро.

     
  • At 8:09 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    oooooooo, na zatvarqi saita, plsss :(. Naistina dano da uspee6 da nameri6 hora, koito da ti pomagat da go poddurja6.

     
  • At 9:57 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    nedei da zatvarq6 saita

     
  • At 10:32 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    kakvo 6te pravq bez tozi sait nz!

     
  • At 12:04 сл.об., Blogger G`Fan said…

    И на мен ще ми е кофти да го затворя, защото си го обичам много, но нямам голям избор. Пречи ми на ученето и на всичко останало.Затова е много вероятно да го затворя временно.

     
  • At 1:23 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    za6to ne nameri6 nqkoi,koito da ti pomaga za saita?

     
  • At 4:56 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Gfan моля ти се не затваряи,този страхотен,прекрасен,и не надминат сайт.
    Ще умра ако го затвориш чесно,не предпочитам да влизам в форума.Тук си е идеалното,място това сайче си го обичам много,и ми е гадно като казваш че ще го премахнеш.
    Да разбирам те то за кои ли човек не е важно,да си продължи учението,но ще ти кажа едно нещо човече,много ще съжеляваш :(:(:(.
    senzafine i chefo не бяха подходяштите хора да ти помагат за сайта това ти го признавам,трябва да намериш хора които ще си зачитат работата върхо сайта,и ще го обикнат като теб.
    И още нещо направи си пак по-емайла но ще ти кажа едно ако избереш пак някои твои човек пак-ще се вишка.
    Според мен човек които не го познаваш,по ще ти върши работа отколкото приятел.
    Да тъкмо когато учиш,на лекци и т.н той/тя ще ти помагат.
    Това е мойто мнение от там на татака ти решаваш Gfan виж само колко хора ти се молят,на мен ще ми е тройно по мъчно!!

     
  • At 11:53 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    v foryma e po gadno ;/ nedei da go zatvarq6 ;//..

     
  • At 2:59 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    GFAN ne zatvarq saita molq ti se tva e vurxat sait prosto ne go zatvarai :(:((:(

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове