събота, ноември 10, 2007
G`Fan News
Както вече ви казах - имам си интернет вкъщи! Не мога да повярвам колко бавно стават тези неща в Германия. Имам приятели, които са си поръчали нета преди мен и още не са им го пуснали. Аз чаках близо месец и 10 дни. Но това вече няма значение де! Съвсем накратко искам да ви кажа няколко неща:
  • G`Fan Hits November 07 ще бъде качена в сайта на 13 ноември. Компилацията ще съдържа 20 песни както обикновено.

  • G`Fan: Autumn Video Collection 07 ще е собра видео компилация от клипове от септември до 9 ноември - различни изпълнения на живо и официални видеоклипове. Тя ще се появи в сайта вечерта на 17 ноември и ще съдържа наистина доста клипове.

  • Седмичната класация ще бъде публикувана в сайта всеки понеделник, а във форума всяка неделя. За жалост този понеделник имах доста домашни и не съм имал време да я изчисля...

  • Всеки четвъртък от другата седмица нататък ще публикувам World Charts, в които вече ще влизат и няколко бг чарта - на телевизия ММ, на БГ Радио, на радио и телевизия Сити, на радио Fresh, на MAD TV BG и т.н.

  • Имам план да пусна от декември или от януари една нова рубрика в сайта, за която обаче няма да издам нищо, защото веднага ще бъде внезампно измислена от други оригинални сайтове. Със сигурност ще е доста любопитна за вас и ще е добър повод да качвам редовно доста готини парчета.

  • Нов дизайн на сайт ще има между 15 и 19ти декември. По същото време ще променя и дизайна на форума и най-накрая ще пусна myspace-а на сайта.

  • Очаквайте от понеделник до сряда другата седмица ревю от концерта на Joss Stone, на който ще ходя в понеделник.

  • От другата седмица или може би от утре, ще започна да публикувам всекидневно различни новини, снимки и т.н.

  • Очаквайте яко подгряване за концерта на Rihanna в София и интересна информация за концертите от същото турне, както и моето ревю на концерта й във Frankfurt на 23 ноември.

Етикети: ,

posted by G`Fan @ 3:36 сл.об.  
10 Comments:
  • At 4:16 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Super и
    между другото честито за нета ;)
    Радвам се че вече ще го обновяваш доста по често! :)

     
  • At 4:25 сл.об., Blogger G`Fan said…

    Оо определено ще е по-често! То сега си е кеф да го обновявам. Преди с гадния wireless на съседите, свалях един албум 3 часа и го качвах за 5. Не си беше работа. Надявам се, че въпреки, че съм в сесия, ще ми остава време да обновявам наистина всеки ден!

     
  • At 5:49 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Ако чакам на теб и твоя форум да ми качите новия лабум на Рики Мартин,досега да съм умряла.Тук излиза,че се качват и купуват само албуми,които на теб май ти харесват и си купуваш,останах с такова впечатление,тъй като как може да качваш албуми,който излизат след няколко дена,а на Рики да го нямаш.Е аз си го намерих,за разлика от теб,има и други форуми,където ми обърнаха внимание,и въпреки,че файла не работеше,като ги помолих,ми дадоха друг,и сега имам диска,остава само да намеря и DVD-то.

     
  • At 7:31 сл.об., Blogger G`Fan said…

    Я си гледай работата с тоя Рики Мартин. Да не ми е работата по цял ден да издирвам албуми, и да не би да съм ти длъжен нещо! Като не ти харесва ходи си по други сайтове и форуми. Ако не можеш да четеш до преди ден нямах нормален интернет и трудно съм си свалял албуми, какво остава за DVD-та.

     
  • At 8:03 сл.об., Blogger Алекс said…

    G`Fan недей да се дразниш на горната анонимна потребителка... Тя простотията винаги ще си я има в грандиозни размери.
    Иначе по темата исках само да кажа, че какъвто е студ в София към момента, не бих бил изненадан ако концерта на Рияна леко пропадне :(
    А освен това исках и да кажа огромно БЛАГОДАРЯ за всичко, което правиш. Номер едно си, но ти си го знаеш :)

     
  • At 11:09 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    И аз много ти благодаря, радвам се, че сега в сайта ще има повече ъпдейти. Нямам търпение за видео компилацията.

     
  • At 12:51 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    На хората на който сайта не допада има едно просто решение
    ами Недейте да го посещавате. Просто никой не ви е длъжен да ви търси, сваля и качва албуми който вие харесвате или искате!!!!

    А м/у другото вижте на какво попаднах -
    Beyonce Commercial
    Beyoncé is doing commercial for the cabel TV company DirectTV

    http://www.youtube.com/watch?v=1Jubz1Ini-o

     
  • At 11:02 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    kellyclarkson21

    И аз много се радвам, че ще се обновява по-често, защото този сайт ми харесва много повече от други, на които съм попадала. Едно от нещата, които много ми се иска да се подновят е лентата с албумите и с актуалните хитове.

     
  • At 3:19 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    mnogo se radvam, che sa ti pusnali neta. Saita ti e mnogo hubav. Poseshtavam go otdavna, no chak sega ostavqm komentar. Interesno mi e kakva shte e novata rubrika ot ianuari. niamam turpenie. uspeh

     
  • At 5:27 сл.об., Blogger Gangsta Girl said…

    Дразня се в сайта защото постояно критикуват работата,на човека поне бъдете доволни и от това бе хора.
    На мен сайта ми харесва и така радвам се че сега ще има повече упдата,за жалост до като не се обновяваше добре този сайт,се влюбих в другия чесно казано,надявам се пак да си ме кефи тоя,страхотен е нямам търпение и аз за видео компилацията,надявам се да качиш сичко под думата сичко надявам,се да ме разбираш.
    Не знам как ще се справяш сам с такъв невероятен сайт,и да учиш,и да пускаш човече учудвам ти се ..Благодаря за страхотния сайт самоче ме изгонихте от форума и не мога да се кефя и на него :(:(:(

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове