вторник, октомври 23, 2007
Britney Spears - Blackout (2007)
Малко набързо ви давам линкове за новия албум на Britney. Дал ги е Чефо за форума и сега просто ги копирам тук! Мерси Чефо! Довечера ще се постарая да постна линкове към всяка песен по отледно и да отразя как се възприема албума от феновете по света. На 1 ноември ще направя нов пост за този албум, в който ще включа мой CD RIP и всички бонус траци, излезнали в различните издания на диска. Приятно слушане...

Етикети: ,

posted by G`Fan @ 9:42 пр.об.  
12 Comments:
  • At 2:17 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    kellyclarkson21

    Първо мерси за албума! Blackout ми харесва много, има доста хубави песни, може би единственото, което му липсва е 1 балада, но в крайна сметка и без това се е получил супер. Прослушах песните и освен Gimme More имам още няколко страшно любими. Това са: Piece Of Me, Break The Ice, Radar, Ooh Ooh Baby, Why Should I Be Sad.

     
  • At 5:39 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Какво да кажа,много скучен албум с еднообразни песни по звучене,една с друга си приличат.Вместо да ми слагате Бритни,която не става вече за нищо,сложете дискографията на Тоше проески-негови клипове,както и уастието му при Слави,той заслужава много повече от някаква си Бритни.

     
  • At 10:16 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Офф във форума на Планета пак похвали Тошето са и тук :( Имаше време да стане известен поне малко колкото Бритни ,но уви... лека му пръст и стига писа само за него! Глупаво е да го сравняваш със световни звезди!
    Албума на Бритни и много хубав и браво, че е заложила на бързите парчета! Единствения минус на песните е че на места лигавенето и е в повече!!!

     
  • At 11:31 сл.об., Blogger Unknown said…

    доста съм раздвоена относно албума..на моменти ми звучи доста странно(т.е различно, а аз обичам да чувам нови неща в музиката) но на моменти си е лигавия поп на бритни.в някой песни има страшно много звуци освен вокала и основната мелодия ии е малко тежко и чесно казано ме заболя главата =) от първо слушане не мога да кажа че съм впречатлена .. може би след време ще си променя мнението но никоя песен не ме хвана както gimme more(може би само piece of me)

     
  • At 8:00 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Малко еднотипно ми звучи, но иначе е хубав. Най-много ми харесват: Gimme More, Piece Of Me, Radar, Toy Soldier, Perfect Lover. А Get Naked (I Got A Plan) ми е много странна. Мъжкият глас е смешен, особенно когато казва baby, baby, baby. Текстовете на песните също ми харесват, единствената забележка е към обложката.

     
  • At 8:02 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Тъп албум и това е,вече го изтрих,и Тоше заслучава да го хваля,защото е направил толкова неща за хората,а Бритни какво е направила-нищо,знай само да се напива и наркотици да ползва,тя ако беще толкоз свястна,нямаше да й отнемат децата.

     
  • At 2:12 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    MNOGO TI BLAGODARQ :)))))))))))

     
  • At 5:34 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Албума е изключително новаторски. Бритни показва ново нива в поп-а. Колкото и да някои да им се иска този албум да няма успех, смятам, че при една добра реклама албума има шансове да покори доста върхове.

     
  • At 6:30 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Абе я се скрий някъде! Тошето е направил еди си какво за хората хаха ако беше направил повече от Бритни щеше той да приссътва повече в медиите, класациите, рекордите на Гинес и т.н.

     
  • At 1:38 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Албумът е Страхотен, всяка една песен ме кефи, даже вече си имам някои любими. Всички парчета са веселяшки, ритмични а и не случайно албумът се казва "Blackout" - всично негативно вън! Нека само се зававляваме... :)))

     
  • At 6:30 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    albuma e zle britney edva li skoro da se suvzeme klipa i pesenta gimme more e super ujasna ako iska da si posuble4e i 6te stane super v foruma mi pove4eto pi6at 4e e ujasen az go potvrajdavam :P:p

     
  • At 7:10 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    mn gotin albym!!! Zvy4eneto e neveroqtno.Tozi albym 6te raztursi sveta.Britney e super.Vsi4ki pesni mi haresvat no nai mn Gimme more,Radar i Break the Ice. Britney se zavurna i tova ve4e e fakt koito go e qt ne moga da my pomogna!!! Blackout the best

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове