събота, септември 15, 2007
Новини...
Както вече знаете Аlicia Keys се завръща тази година с третия си албум "As I Am", който ще види бял свят на 13 ноември. Снимката отгоре е една от промо снимките към албума. Вчера стана ясна и официалната обложка на диска. На мен лично не ми допада много, но преценете сами за себе си като натиснете тук. Има нещо ретро в обложката, напомня ми на Diana Ross.Клипът към първия сингъл "No One" ще се появи другата седмица. От блога на Alicia стана ясно, че във видеото има сцена с нея и пианото й под дъжда. Това е една от любимите й сцени в клипа. Самото парче дебютира под #71 в Billboard Hot 100 само на базата на airplay, но преди два дена беше добавено в iTunes, така че другата седмица се очаква песента да навлезе в топ 20. Песента вече е в топ 10 на R&B/HipHop Songs на Billboard. Междудругото Timbaland ще има пръст и в този албум. Парчето "Kiss Me Like You`ll Never See Me Again" е с негово участие и най-вероятно ще влезе в диска.

Chris Brown направи едно от най-добрите изпълнения на тазгодишните видеонагради на MTV и така накара хората да погледнат по-сериозно на предстоящия му албум "Exclusive", който ще се появи в магазините на 6 ноември. Втори сингъл от албума ще е парчето "Kiss Kiss" с участието на нашумелия T-Pain. Днес в интернет изтече още една песен от диска, а именно парчето "Throwed", продуцирано от Bryan Michael Cox, който стои зад хитовете "Confessions" на Usher, "Be Without You" на Mary J Blige и "Shake It Off" на Mariah Carey. Свалете парчето тук:

Днес от Billboard ме направиха толкова щастлив... Raphael George, който менажира "Billboard Hot R&B/HipHop Songs", сподели, че "Until The End Of Time" ще бъде новият сингъл на Justin Timberlake. Музикалната му компания е приела радушно доброто представяне на парчето в класацията, базирано на airplay и решило да го промотира. Това ще стане като след около 2-3 седмици се появи ремикс с Beyonce. Така от Jive се надяват, че парчето ще достигне до топ 20 на Billboard Hot 100. Нямам търпение това да се случи...Двамата ми най-любими изпълнители в една песен!


Етикети: , , ,

posted by G`Fan @ 11:14 пр.об.  
1 Comments:
  • At 8:00 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    ~~bibito00~~да си призня новата на Крис,не ме кефи на наградите може да се е справил добре но тази песен на мен особено,не ми хареса :P:P

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове