неделя, август 19, 2007
Paul Van Dyk - In Between (2007)

Един от най-известните DJ - Paul Van Dyk пусна на пазара новият си албум In Between. В албума взимат участие Jessica Sutta от Pussycat Dolls, както и Ashley Tomberlin, която е известна из средите на електронната музика. Албумчето е с типично транс звучене като най-голямо впечатление правят песните White Lies, с Jessica Sutta, както знаете и първи сингъл от албума, и песента Another Sunday, която доста напомня на една от най-известните транс песни - Burned with desire на холандския DJ - Armin Van Buuren. Въпросната Another Sunday съдържа и семпъл от вокалите на Ben Lost към песента "Blows My Mind". За сега приятно слушане на албума.

1. Haunted
2. White Lies (featuring Jessica Sutta)
3. Sabotage
4. Complicated (featuring Ashley Tomberlin)
5. Get Back (featuring Ashley Tomberlin)
6. Far Away
7. Another Sunday
8. Talk in Grey
9. In Circles
10. In Between
11. Stormy Skies (featuring Wayne Jackson)
12. Detournement
13. New York City (featuring Ashley Tomberlin)
14. Castaway
15. La Dolce Vita
16. Let Go (featuring Rea)
17. Fall With Me (featuring David Byrne)

Изтегли целият албум (4storing)

Етикети: , ,

posted by Senzafine @ 2:14 сл.об.  
4 Comments:
  • At 7:19 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Наи на края някои да ми каже коя е тази senzafine зашото влизах в саита ми и видях 4е ми е задала вапрос от каде ли е снимката на usher?
    И аз сега ще ти кажа бях писала по емаила на едни мои приятелки и те ми казаха да писша на няква аз и писах и двете снимки на usher justin i 50 cent тя ми ги даде и 4ак аз сега разбирам 4е това са на твоя саит senzafine много се извинявам надявам се да ми приеме6 извиненията но аз хи4 не сам знаела 4е са ваши ако сам знаела нямаше да ги слагам в саита ми за това се надявам да приемете извиненията ми а другата снимка е била на друг саит но и аз нз на кои даже сега нау4авам за твоя саит много е добар поздравления .
    Е те сеа аз поне незнам как да ги махна да сложа други ще се опитам някак оф и пове4е нешта да ми праштат.
    Извиняваи те пак !!!!!

     
  • At 7:12 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    mersi mnogo za albuma :))))) !!!!!!!

     
  • At 5:30 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    bibito00-ima nekoi pesni koito me kefqt ostanaloto ne

     
  • At 11:18 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    няколко пъти го сваляв и една от песните винаги е развалена в архива.
    някой друг има ли подобен проблем?

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове