вторник, август 07, 2007
New Songs ...

// Трите песни са много приятни. Тази на Akon е своеобразно извинение към певицата Gwen Stefani, тъй като заради rnb изпълнителя концерт от турнето й "The Sweet Escape" е бил провален. Новият сингъл на вече квартетът Backstreet Boys предвещава тяхното завръщане на 30 Октомври с шестият им самостоятелен албум. Песента на Joss е типична за нейният стил, предполагам че е трак не успял да влезе в "Introducing Joss Stone", който излезе на пазара Март месец.
Приятно слушане.

Етикети: , ,

posted by Chefo @ 2:26 пр.об.  
5 Comments:
  • At 9:17 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    bibito00-na joss stone bix kazala sredno e dobra pesenta az si q drapnax i spored men e sredno.
    Na backstreet boys e super mersi chefo za de si q ka4il zahtoto az i bez tova v4era q tarsex no kazvam 4e e parfek.
    Akon ne mi xaresa osobeno a na negoviq singal koga hte izlezne klipa chefo ako mojete da mi kajete na boys mi nai xaresa
    tenks!!!:P:P:P

     
  • At 2:44 сл.об., Blogger Chefo said…

    Ами в уикипедия пише, че в най-скоро време ще се появи клипа. И сингъла "Sorry, Blame It On Me" ще е включен в deluxe edition-а на албума му от миналата година "Konvicted".

     
  • At 3:19 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    bibito00-mersi mnogo 4e az my namerix nekav v neta bartender pishe 2007 new i se po o4udix za tova te pitax ama i tazi ne e losha i na klip i pesen tenks chefo...

     
  • At 3:26 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    ami 4esno kazano i 3 mi xaresaxa nai-mnogo na akon zahtoto toi mi e lubimiq pevec za tova tenks

     
  • At 3:59 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Pesenta na bsb e super, dano da stane hit kato "Incomplete"

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове