събота, август 25, 2007
6 години от смъртта на Алия

На тази дата се навършват 6 години от смъртта на прекрасната Алия. Нямаше как да подмина тази дата, тъй като Алия е любимата ми изпълнителка и страшно много си я обичам. По случай черната годишнина ви предлагам албумът Aaliyah Ultimate, който излезе през 2005 и включва най-големите хитове на Алия.


1."One in a Million"
2."If Your Girl Only Knew"
3."Hot Like Fire"
4."The One I Gave My Heart To"
5."Got to Give It Up"
6."4 Page Letter"
7."We Need a Resolution" (featuring Timbaland)
8."Rock the Boat"
9."More Than a Woman"
10."I Care 4 U"
11."Try Again"
12."Back and Forth"
13."Are You That Somebody"
14."Don't Know What to Tell Ya"
15."Miss You"
16."At Your Best (You Are Love)"
17."Are You Feelin' Me"
18."Messed Up"
19."Come Back in One Piece" (featuring DMX)
20."I Don't Wanna"
21."Man Undercover" (featuring Timbaland)
22."John Blaze" (featuring Missy "Misdemeanor" Elliott)
23."I Am Music" (Timbaland featuring Aaliyah and Static of Playa)
24."More Than a Woman (Bump N Flex Club Mix)"
25."Hold On" (Timbaland & Magoo featuring Wyclef Jean)

Етикети: , ,

posted by Senzafine @ 10:49 пр.об.  
13 Comments:
  • At 3:31 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Много тенкс за албумчето.Алия много ме радва!R.I.P.

     
  • At 5:23 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    bibito00-gfan mersi mnogo 4e se seti za neq men me nema6e dosta vreme i sega hte vida kakvo hte ka4vali albuma e straxoten mnogo me kefi tenks senzafine fenks !!!

     
  • At 5:55 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    bibito00-gfan moje li da mi kajete chris brown na kolko godini e i ako moje nehto za grypata fatty koo ako se sehtate???plis

     
  • At 6:58 сл.об., Blogger Senzafine said…

    Chris мисля че тази година става на 18... някъде там е... а Fatty Koo не са издавали нищо ново.. но ще потърся все пак да видя :)

     
  • At 8:32 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    bibito00-много ти благодаря senzafine за инфото,таи като аз влизах в офицялния и саит го намерих и се о4удих защото ве4е ми станаха лубима група и за това се интерсувам таи като и нау4их имената.
    И тенкс за годините на Brown мого Fenks,,,

     
  • At 9:21 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    mi toq chefo de se zagybi ta nihto ne ka4va ve4e samo senzafine :(:(:(:( ??

     
  • At 6:07 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Много благодаря за албума и че сте се сетили за нея.Тя е велика!Обожавам я!За мен тя си остава най-добрата r&b певица,въпреки че много други се опитват да я имитират.Тя е единсвена!

     
  • At 9:26 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    ка4ете нещо ново плис senzafine chefo gfan плис

     
  • At 4:42 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    ka4ete nehto be xora omrazna mi se na aliq da 4eta infoto plis are

     
  • At 4:43 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    bibito00-utre senzafine hte ka4ite li videoto na chris brown i t-pain kiss kiss 4e be6e za 28 avgust da izlezne videoto ako ne sam v grehka nadqvam se da go ka4ite plis...

     
  • At 6:34 сл.об., Blogger Senzafine said…

    ami moje bi 6te go ka4im no veroqtno 6te e s lo6o ka4estvo..

     
  • At 9:03 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    bibito00-nqma ni6to po vajnoto za men e da vida klip4eto i da se overq 4e brown mi e lubim ve4e :P:P se pak fenks!!!:P:P

     
  • At 2:01 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Това е най-прекрасната певица!Албумчето го имам и е невероятно!Почивай в мир Алия!Обичам те!

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове