петък, юли 06, 2007
Nicole от PCD с първи сингъл
Nicole Scherzinger от Pussycat Dolls е готова с дебютния си соло албум, който носи заглавието "Her Name Is Nicole" и ще се появи на 25 септември. Първият сингъл от този диск е парчето "Whatever You Like" с участието на един от най-добрите рапъри T.I.! Парчето ме разочарова доста. Очаквах голяма разбивачка, а чух как са взели beat-а от "Straight Jack" на Chilli от TLC едно към едно и са сложили нови вокали отгоре му. То продуцентът и на двете песни е Polow Da Don и явно това на Chilli е било просто демо. Освен това по време на песента се чува същото "Wait a minute..." от "Like This" на Kelly Rowland. Това предполагам е някакъв семпъл, но знам ли... В други моменти чувам звуци, познати ми от песен на Ciara. Доста прилики има и с "Blindfold Me" на Kelis. Абе като цяло тази песен на Nicole за мен е средна работа, въпреки, че е микс от доста добри песни. Може би просто твърде много харесвам песента на Chilli и сега ми е странно:



П.С. Ето тук го има и парчето на Chilli "Straight Jack".

Етикети: , ,

posted by G`Fan @ 11:10 пр.об.  
9 Comments:
  • At 1:16 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    И мойта реакция беше същата.Малко е тъпо като една песен я слушаш да я пее един изпълнител и после я чуеш от друг (макар и текста да е различен). Абе ще стане хит, ясно е, все пак това е Никол пък и с Ти Ай... няма как да не успее. И ние ще свикнем с нея, тъй или иначе не е идеално лоша.

     
  • At 9:15 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    su6tata e kato na mase - Shake her off (prod.by Missy Elliott & Danja) :)

     
  • At 12:59 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Харесвам Chilli, но песента на Nicole ми харесва много повече!

     
  • At 10:28 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Аз съм супер разочароване от тая песен!Дори не я изслушах цялата!Изобщо не ми харесва!Мислех, че ще е нещо много готино имайки предвид Wining Women!

     
  • At 5:16 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Ae pesenta kato po4va mn mi prili4a na eve-tambourine,ili tam kakto se kazva6e novata i pesen ;).ina4e za pesenta na nicole i t.i. opredeleno e qka i 6te bade xit.

     
  • At 7:28 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    G`Fan има ли вероятност да качиш PUNK'D с Бионсе и коледната елха и PUNK'D от тази седмица с Кели Роуланд и детето в колата хахаха
    Спуках се от смях особено това с Бионсе и елхата

     
  • At 10:20 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    G`fan mersi za klip4etata ve4e sme vtornik!

     
  • At 2:41 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Pesenta si e super men mn me kefi ni6to 4e prili4a na taq na Chilli mn e vesela =]

     
  • At 7:53 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    bibito00-az da si priznaq 4esnyy ne me kefi mn mn 20 % neznam no nehto vav melodiqta me drazni za tova kazvam niqma da vzima dobri mesta tazi pesen

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове