понеделник, юли 16, 2007
Слави Трифонов - Ние продължаваме (2007)
Спокойно, тук не е станал чалга блог. Слави и Ку-Ку Бенд издадоха вчера новия си албум "Ние продължаваме" и реших да го кача, защото те правят българска музика, която за повечето може да е поп-фолк, но за мен е смесица от много неща и точното й определение е "българска". Дискът съдържа някои вече познати песни, излъчени през последната година като например "Кажи на майка си", "Само мен", "Любовта е отрова" - дуетът със Софи Маринова за Евровизия 2006 и песента "Едно ченге", което Слави изпя за загиналите полицаи на концерта за загиналите служители на МВР. Албумът съдържа и новият хит на Слави и победителката от Music Idol Невена Цонева - "Жестока". Парчето може и да е крадено, но е яко. От новите песни на Слави качествени са само "Нещо лично" и "Танцувай с мен". Другите не са нищо интересно. Разочарование в албума за мен са Нели Петкова и Борис Солтарийски, които не се справят добре като соло изпълнители. Като цяло звученето на "Ние продължаваме" е познато, нищо ново, нищо модерно. Приятно слушане:

01.Слави Трифонов - Искам да бъда
02.Невена Цонева - Жестока (feat. Слави Трифонов)
03.Слави Трифонов -Нещо лично
04.Слави Трифонов - Танцувай с мен
05.Слави Трифонов - Мое щастие
06.Борис Солтарийски - Целуни ме
07.Слави Трифонов - Това е (feat. Нели Петкова)
08.Борис Солтарийски & Нели Петкова - Дали съм жив
09.Слави Трифонов - Кажи на майка си
10.Слави Трифонов & Софи Маринова - Любовта е отрова
11.Слави Трифонов & Нели Петкова - Само мен
12. Нели Петкова - Не ме търси
13.Цеко Сифоня - Егати пича
14.Слави Трифонов - Едно ченге

Етикети: , ,

posted by G`Fan @ 11:35 сл.об.  
2 Comments:
  • At 10:57 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Абе крадена ай стига тжа да не е госпожица avril lavignе xaxaxax.Песента е кавър

    2. ЖЕСТОКА (BIZZ KIRIZZ)
    (Ce ti-as face)
    (feat. Невена Цонева)
    C: Marius Moga
    A: Marius Moga, Alexandru Ionut Velea
    Published by Roton Romania/Schubert music publishing EOOD
    Български текст: Ивайло Вълчев
    Аранжимент: Евгени Димитров и Венелин Венков
    Инфо от slavishow.com

     
  • At 5:25 сл.об., Blogger Cvetana said…

    Този коментар бе премахнат от автора.

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове