вторник, юни 26, 2007
P!nk с концерт в София тази неделя
На 1 юли P!nk ще изнесе концерт от лятното си турне на стадион Академик в София. Заедно с нея пристигат баща й, както и 50 члена екип - всички те ще отседнат в петзвезден хотел. Едно от изискванията на P!nk е в апартамента й да има актуална американска преса. Дет се вика не е много капризната жената. Концертът, който ще представи в София, ще бъде малко по-различен от този, за който ви дадох линк преди някой и друг месец. Сетлистът е променен и съдържа 21 песни. Долу в този пост може да видите кои са те. Билети може да си закупите от билетен център на НДК или в този сайт. Цените са от 30 и 50 лв. За по-големите фенове на P!nk: да знаете, че на 28 юни ще пее в Скопие и ако някой има желание да отиде. Ето сетлистът:
  1. ‘Cuz I Can
  2. Trouble
  3. Just Like a Pill
  4. Who Knew
  5. Stupid Girls
  6. I’m Not Dead
  7. Family Portrait
  8. My Vietnam
  9. Try Too Hard
  10. Janie’s Got A Gun
  11. Summertime
  12. Me & Bobby McGee
  13. Piece Of My Heart
  14. Don’t Let Me Get Me
  15. 18 Wheeler
  16. Last To Know
  17. Dear Mr. President
  18. What’s Up
  19. U & Ur Hand
  20. Leave Me Alone (I’m Lonely)
  21. Get The Party Started
П.С. Това е сетлистът, който е изпълнила в Dublin преди няколко дена. Дано в София да е като от DVD-то.

От официалното DVD "I'm Not Dead Tour" рипнах бонус филмчето "On Tour with P!nk" и го качвам, за да се настроите за концерта. Приятно гледане:

Етикети: , ,

posted by G`Fan @ 11:33 сл.об.  
11 Comments:
  • At 9:03 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Kak gi namirash tiq nesta 4ovek! Bravo:D

     
  • At 9:32 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Ochakvam koncerta da e mnogo dobur, otkoga chakam da doide s neinite kinky izpulneniq. ;) Avril ako se navie da doide po nqkoe vreme veche poludqvam. :)

     
  • At 10:38 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Не пристига ли с майка си?

     
  • At 10:54 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Oф защо е променила траклиста!? Toзи не ми харесва, какви са тези песни
    # Janie’s Got A Gun
    # Summertime
    # Me & Bobby McGee
    # Piece Of My Heart ???
    И няма Nobody Knows!

     
  • At 11:07 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    ee super .. adski se radvam 4e e promenila tracklist-a . men li4no mn mi haresva . :))
    oh nqmam tyrpenie ve4e da idva nedelq i da hodq !! *yey*

     
  • At 1:20 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Ohaa tova klipche e superrr qko i kachestvoto e perfectno .. Pink rulLlLlLlzzzzzzzz !!!

     
  • At 2:57 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    EEEEEE само софиянци намазват от всеки концерт.Защо не във Варна ;( .Като има и туристи и мн нейни фенове и ще събере мн повече хора от колкото пустата София

     
  • At 3:26 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Еми и аз съм от Варна ама ще ходя :P

     
  • At 4:01 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    ne mi xaresfa tracklista.. kak moje da nqma nai dobrite i pesni ot purviq album ;( razo4arovax se ;(

     
  • At 4:24 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    И на мене не ми харесва новия траклист.Искам Fingers!!!Аз живях тия месеци,за да я видя как се врътка в тая мрежа, а то кво...не е честно.А тия песни My Vietnam, Try Too Hard, Janie’s Got A Gun,
    Summertime, Me & Bobby McGee, Piece Of My Heart даже не знам от кои албуми са и. Е туй или иначе дано поне направи шоу.Пък и все пак това е ПИНК!!!

     
  • At 5:06 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    ;( е аз нямам такава възможност през уикенда.ще чакам двд и следващия концерт в б-ия или някъде в европа

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове