сряда, юни 20, 2007
Kelly Rowland - Ms.Kelly (2007)
"Like This" (feat. Eve) - 9/10 - всички знаете тази песен, въртят я често по The Voice и City TV. Вече успя да достигне до върха на ММ Топ 20 и до #4 на UK чарта, което е точно толкова високо колкото стигна и "Irreplaceable" на Beyonce там. Парчето е оригинално и много urban като звучене. Комбинацията с Eve е перфектна.
"Comeback" - 9.5/10 - едно от малкото бързи парчета в диска. Определено припевът се запомня. Потенциален сингъл. Особено ми харесва този леко ориенталски мотив, който има в парчето. Освен това ме кефи в припева като казва "The Hubba Bubba".
"Ghetto" (feat. Snoop Dogg) - 8.5/10 - бавно и страшно нежно r&b. Вокалите им много си пасват и бих казал, че може да има успеха на Dilemma.
"Work (Put It In)" - 10/10 - жестоко парче, толкова ритмично, днес като си го слушах в iPod-а и така ми се забърза крачката, то няма начин да стоиш спокойно като го слушаш. Най-вероятно ще е втори сингъл и ще бъде един от летните хитове.
"Flashback" - 8.5/10 - парче, което ми е познато още от DVD-то на Destiny's Child с концерта от Атланта. Много е нежно, харесват ми тези цигулки и пианото как се съчетават.
"Every Thought Is You" - 6.5/10 - малко ми е скучно това парче, което също имам от няколко месеца. Нищо особено и нечувано. Умерено темпо и банален текст.
"The Show" (feat. Tank) - 7.5/10 - много красив любовен дует между двама много талантливи r&b изпълнители. Много нежно и със страхотни вокали. Идеален сингъл за есента. Би станала доста успешна. Напомня на песните от "Destiny Fulfilled".
"Still In Love With My Ex (Interlude) - 10/10 - ще дам оценка на тази интродукция, защото е толкова красива и идейна. Яд ме е, че не е направила цялото парче по този начин.
"Still In Love With My Ex" - 9.5/10 - най-накрая да чуя тази песен в оригинал, след като съм слушал около 5 ремикса. Този вариант е жесток и самата идея на песента много ми допада. Човек често остава влюбен в eкс половинката си и Kelly възпява този момент по най-готиния начин. Жестоки вокали.
"Love" - 9/10 - обръщението на Kelly към любовта е любимата песен на нейните фенове от албума поне така както чета други мнения. Парчето е в умерено темпо с як текст.
"Better Without You" - 9/10 - нежна балада, която ми напомня на Brandy. Текстът е много нежен, а мелодията страшно интимна.
"This Is Love" - 9/10 - много красива балада. Обожавам я!
"Gotsta Go" (feat. Da Brat) - 10/10 - позната на всички вас, защото преди година съм я качвал. Трябваше да бъде първи сингъл, ако албумът беше излезнал миналата година. Уникална песен, дано все пак получи клип.

Цялостната ми оценка за албума е 8.65. Първо звучи много добре като цялостен продукт, личи си, че е изпипан. Определено е най-добрият r&b албум на 2007 до този момент. Надявам се да има страшен успех, а не да остане недооценен като предишния й албум "Simply Deep". Kelly показва страшно развитие. Аз ви добавям една песен бонус, която също е от преди 5-6 месеца и е в госпъл стил, написана от колежката на Kelly от Destiny's Child - Michelle Williams. Приятно слушане:




СВАЛЕТЕ ЦЕЛИЯТ АЛБУМ В RAR ФАЙЛ ОТ ТУК:

Етикети: , , , ,

posted by G`Fan @ 10:35 сл.об.  
7 Comments:
  • At 4:52 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Хей Gfan,казвала ли съм ти колко многоооооооо те обичам!!!
    После ще пиша пак като изслущам целия албум!Но щом е Kelly Rowland няма начин да не ми хареса!!!

     
  • At 9:25 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Албумът е уникално страхотен!!!!

     
  • At 3:35 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    На мен лично ми харесват точно 3 песни (като изключим Like This) и това са Comeback, Work и Gotsta Go. Всичко друго ми звучи като пълнеж,а най-тъпа е Ghetto, която се оказва и втори сингъл (за огромно съжаление).Тъй или иначе аз си харесвам Кели и и пожелавам успех с този албум,много по-голям отколкото с миналия!!!

     
  • At 4:52 сл.об., Blogger G`Fan said…

    Спокойно, "Ghetto" не е втори сингъл. Още не е избран такъв. Колебаят се между "Comeback", "Work", "Ghetto", "Love" и "Still In Love With My Ex"

     
  • At 2:36 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    G`Fan spored men na MIMS e mnogo po qk!mnogo po ka4estven i po razli4en!na mims mu davam az 9,5 na albuma!Mersi za Ms. Kelly gotino e album4eto ima qki par4eta!pojelavam i Uspeh!!

     
  • At 2:38 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Малко е различен от Simply Deeply в леко по-твърд стил е,но ми харесва!
    Любими песни за сега са ми :Work!Comeback!Gotsta Go!This Is Love!И другите са достаааа добри!
    А Work определени трябва да го пусне като сингъл!

     
  • At 4:35 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Джи,върна ми вярата.Моля се да избере Work за следващ сингъл,иначе...нз.Абе квото и да е,важното е да не е "Гето".

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове