събота, юни 09, 2007
Kelly Clarkson - My December (2007)
Третият албум на Kelly Clarkson "My December" е един от най-чаканите албуми за 2007 година. Вече изтече в нета, а по музикалните магазини ще се появи на 26 юни. Албумът започва с жестокия първи сингъл "Never Again" (10/10). Второто парче е песента "One Minute" (5/10), което беше и първото, което феновете можаха да чуят от този проект, макар и на живо за Nascar. Лично за мен това е доста слаба песен, но Kelly е споделила за VH1, че най-вероятно ще я издаде като сингъл. "Hole" (6.5/10) е песен, в която се пее за празнината, която Kelly чувства и въпреки, че парчето е бързичко рокерско е доста лично. "Sober" (7.5/10) е официално потвърденият втори сингъл от албума. Парчето е бавно и също е с много хубав текст. Очаквах по-грабваща мелодия и по-яки вокали... "Don't Waste Your Time" (5/10) ми звучи като чист пълнеж, язък за хубавия текст! "Judas" (7.5/10) е поредното парче с много личен текст, но този път е вкарала и по-приятна мелодия. Бързичко е и аз подкрепям идеята й това също да бъде един от синглите от този албум. "Haunted" (9/10) е жестоко парче. Вокалите са жестоки , текстът също е много хубав. Припевът се запомня лесно. "Be Still" (8/10) е красива балада, още като прочетох заглавието бях сигурен, че ще ми хареса. "Maybe" (8.5/10) продължава бавната вълна и си е балада с голям хитов потенциал. "How I Feel" (6/10) е мелодично, бързо парче... Не се запомня кой знае колко много! "Yeah" (7/10) е готино и някак позитивно парче, както може да се досетите от заглавието. Много ме кефи пеенето й тук. "Can I Have A Kiss" (5/10) си е парче в стил Kelly, но не е нищо особено според мен... "Irvine" (9/10) е привидният край на албума според обложката. Бавна, нежна песен, малко ми напомня на тези песни, с които Christina Aguilera би си завършила албума. "Chivas" (6/10) е същистнският край на албума, едно скрито парче. През цялото парче има някакъв ретро ефект на гласа, не съм сигурен, че ми допада. Цялостната оценка на албума е 7.20, но аз някак съм разочарован и може би на Enrique албумът ми харесва повече. Очаквах повече от Kelly, но предполагам, че с повече слушане може и да ми хареса. Не ми се иска да го наричам провал този албум. Приятно слушане:

Етикети: ,

posted by G`Fan @ 9:14 сл.об.  
10 Comments:
  • At 11:46 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    a nali 6te ima post za music idol... pls...

     
  • At 9:51 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Не го очаквах толкова скоро.. Благодаря!!!

     
  • At 5:40 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Haunted ме грабна най-много,след това MayBe и Don't Waste Your Time ;)

     
  • At 6:44 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Страхотен албум!!! Много ми харесва, а колко време го чаках...
    Не знам защо въобще споменаваш думата "провал". За мен песните са мнооого хубави и текстовете са просто убийствени!!! Много ти благодаря, че го качи! :)

     
  • At 6:45 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Mnogo qk album!!!

     
  • At 12:12 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    СУПЕР АЛБУМ!

     
  • At 2:14 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    My December е супер,само че не е по-добър от Breakaway (знаех си че каквото и да направи Кели в новия албум,няма да може да надмине стария).Въпреки това има много точни попадения-Haunted, Judas, Maybe, Don't Waste Your Time, How I Feel и Never Again разбира се са песните,които за нула време ми станаха любими. Sober (също мой фаворит) е следващият сингъл и нямам търпение да видя клипа. One Minute, Hole и НАЙ-ВЕЧЕ Be Still за мене са си чист пълнеж и не бих казала че са нещо особено.Yeah е много закачлива и сладка песничка,малко секси даже,което ме очуди-Кели до са не е правила такова нещо.Всичко в Irvine ми напомня за Кристина Агилера-гласа на Кели,ретро нотките в самата песен...ВСИЧКО.Песента е много трогателна,на мен лично ми харесва.
    Цялостната ми оценка на албума е 8/10.

     
  • At 12:23 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    много е яка тая песничка Невър агейн

     
  • At 12:24 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    a naistina moje li skoro da sloji6 postovete za BG Music Idol 6te e super qko ama be6e po-hubavo!

     
  • At 3:18 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    My December ми хареса много, а освен Never Again любими са ми Haunted, Can I Have A Kiss, Sober, Maybe. Няма да правя подробен разбор на албума, но бих дала цялостна оценка 9/10, защото 10/10 си остава за Breakaway.

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове