неделя, юни 10, 2007
"Нова песен неромантична"
От две седмици ексклузивно по радио "Веселина" и по радио NRJ се върти новото парче на Лора Владова и Светозар Христов. Българският вариант е с участието на Устата и носи заглавието "Нова песен неромантична", а английският се казва "My Way Back". Видеото към този сингъл ще бъде заснето на 14ти и 15ти юни с режисьора Ники Нанков, който стои зад клипа "Дива любов" на Устата и Софи Маринова. Тук в сайта ще бъде и едно от първите места, където ще може да видите клипа.

Другото място, където ще бъде пуснат максимално бързо клипът е myspace-ът на Лора, от където също може да си свалите сингъла на mp3. В момента се работи и по dance ремикс на сингъла, който най-вероятно ще мога да ви кача заедно с видеоклипа.
Много ви моля да чуете парчето и да си кажете искреното мнение или тук в коментарите или в
тази тема във форума. Много ми е важно и ще съм ви безкрайно благодарен т.е. много ще ми помогнете.

Етикети: , , ,

posted by G`Fan @ 9:19 сл.об.  
15 Comments:
  • At 10:22 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Az si q slu6am ot mesec dva o6te kato kaza 4e 6te izliza skoro pesni4kata i si q drupnah ot data.bg i ot togava i se kefa!Spored men ima hitov potencial!

     
  • At 9:39 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Браво на двамата, много добре са се справили, да ги поздравиш за хубавата песен - и двата варианта на парчето са много яки!!!

     
  • At 10:42 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Лично на мен песента ми допада страшно много. На моменти даже не мога да повярвам ,че е българска. Ще помоля ако някой има текста да го сложи тук, че на моменти не чувам съвсем добре какво пеят :)

     
  • At 12:09 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Ох, леле... Кх... Да кажа просто, че не ми харесва?! То това като някаква чалга... Лорчето пее хубаво, ама хич не ми харесва двамцата какво правят. Има нещо супер чалгарско в тая песен, както и в предната им, която си беше чиста чалга, де. Нищо оригинално не виждам в песента, нищо ново или специфично, което да ме грабне. Просто песен, напълно подвластна на модните течения в музиката в момента, ако мога така да се изразя. Pass...

     
  • At 4:22 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Песента е супер. А за българския пазар (като се има предвид какво е излизало напоследък) - бонбон! Супер е. Трябва им едно яко клипче, но да не наблегнат на хумора, както са наблегнали когато Светозар е пял на диалекст.
    Сега слушам и английската версия - много сполучлива.
    Лора - просто е уникална. Стахотно звучи!!!!
    Благодаря за линковете!

     
  • At 6:19 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Na men i 2ta varianta mi haresaha ..angliiskiq si stava za MTV a bg variatna e idealen za taci i nz .. mn sa qki =)

     
  • At 7:38 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Чух песента първо в май спейс ,после си я дръпнах ,много е добрааа... още след като я чух за първи път ме гранба ,мелодията ,текста и ЛОра ,Светльо и Устата - върхът са.. още когато разбрах ,че ще имат обща песен си знаех ,че ще стане хит !БРаво!!!Моите поздравления:)Много съм доволна,ей сега веднага си я слагам в мп3-то :)

     
  • At 8:18 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Ne...
    prosto ne mi haresva.

     
  • At 5:07 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Na men li4no ne mi haresva.Zvu4i mi kato 4alga.O4akvah ne6to po-dobro.Ei , G , moje6 li da nameri6 album na DJ Khaled!

     
  • At 5:16 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Bravo,pesenta e velikolepna,napravo se vlubih v neq :) Super e. Moje da bie malko na 4alga,ama e strahotna. Kajete mi edna balgarska pesen,koqto e izdadena skoro i da e hubava...
    Vili

     
  • At 5:16 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Bravo,pesenta e velikolepna,napravo se vlubih v neq :) Super e. Moje da bie malko na 4alga,ama e strahotna. Kajete mi edna balgarska pesen,koqto e izdadena skoro i da e hubava...
    Vili

     
  • At 5:34 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    emi na mene ne mi haresva pesenta nqkak ne moje da mi vleze v kojata no tova ne q pravi losha. btw mnogo zavisi kakav shte e klipa toi ponqkoga obrashta korenno edno mnenie . a inache dvamata sa golemi sladuriii {} a dokolkoto dali shte stane hit az mislq che da =]

     
  • At 9:47 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    G`fan koga 6te moi6 da ka4i6 20 klipa postovete za music idol i koncerta na Rihanna!!?Ne ti davam zod no ti obe6ta do 5 sega e 12! :)

     
  • At 12:50 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    точно това ми харесва,малко е в етно стил.
    Много е приятна-малко наподобява дуетите на Софи маринова и Устата-което е много сполучливо.Лично аз чакам клип

     
  • At 3:01 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    NIKVO ETNO NQMA SPORED MEN - PAR4ETO E EXTRA! ANGLIISKATA VERSIQ MI ZVU4I NQKAK REGGAETON :) BEATOVETE I SINTEZATORNITE ZVUCI SA DOSTA DOBRE NACELENI A VOKALITE NA LORA SA BEZUPRE4NI - SVETLIO MNOGO SE LIGAVI NO PYK TOVA KATO CQLO E I 4AST OT 4ARA NA PESENTA :) ENG VERSIIKATA ME RADVA POVE4E SQKA6

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове