понеделник, май 21, 2007
Rihanna - Good Girl Gone Bad (2007)
1. Umbrella (feat. Jay-Z) - 10 /10 - когато тази песен се появи бях доста очарован от Rihanna. Общо взето от както се е появила няма ден, в който да не я слушам. Много ми харесва, че е различна от това, което е правила до сега. Клипът и посланието също ми допадат. Ще си бъде един от хитовете на лятото.
2. Push Up On Me - 8 / 10 - готино r&b парче, което би се харесало на радиата. Припевът е запомнящ се. Става за танцуване парчето.
3. Don't Stop The Music - 8 /10 - готино парче, отново доста различно от това. Стилът е по-скоро денс и като започва имате чувството, че слушате някакъв хаус ремикс. Парчето ще ви звучи познато, не че е крадено, просто си звучи така, все едно сте го чували вече и това си е плюс ако реши да го изкара като сингъл.
4. Breakin' Dishes - 7 / 10 - парчето започва като песен на Avril Lavigne, с това момичешко напяване. Звученето е леко агресивно и нападателно, отново различно от това до сега.
5. Shut Up And Drive - 6.5 /10 - яко китари в началото, иначе си има поп звученето. Като цяло си и е динамично и весело парче, мен не ме грабва особено. Най-вероятно ще бъде втори сингъл.
6. Hate That I Love You (feat. Ne-Yo) - 6 /10 - сладникаво r&b парче, умерено темпо. Вече сте го слушали, защото съм го пускал в един mixtape преди месец. Звучи си като типично парче на Ne-Yo, ритъпът е като от "Sexy Love" почти 1:1. В миналия албум Ne-Yo свърши най-хубавата работа с "Unfaithful", а сега се поизложи.
7. Say It - 4 / 10 - следващо бавно парче в албума, като стил е r&b от типа пълнеж.
8. Sell Me Candy - 6 /10 - това е най-краткото парче в албума - 2:45. То връща бързия ритъм, напомня ми на нещо, но не се сещам точно на какво.
9. Lemme Get That - 7.5 /10 - ритъмът ми напомня леко на Busta Rhymes. Много лятно парче, идеално за дискотека. Може би по-някакъв начин свързва този и предишния й албум. Това, което не ми харесва, че пеенето й не е много на преден план.
10. Rehab - 9.5/10 - няма начит да не познаете, че Justin и Timbaland са правили това парче. Звученето е "to the next level" дет се вика. Звучи си като парче от албума на JT и е едно от най-добрите в този албум. Темпото е като "What Goes Around".Надявам се на клип. Чуват се и гласовете на Justin и Timbaland. Абе много яко парче.
11. Question Existing - 7.5/10 - еротично парче, бавно с отзвуци като от камшик. Текстът ми харесва и като цяло идеята ми допада. Представям си даже как би изглеждал клип, въпреки че се съмнявам да направи такъв...
12. Good Girl Gone Bad - 7 /10 - едноименното парче! Започва с акустична китарка! Припевът е много хубав и нежен! Като цяло е средна работа, по-бавна и умерена.

Като цяло албумът може би е по-добър от "A Girl Like Me". Доста по-разнообразен е и като цяло е напълно различен. Липсват всякакви реге песньовки. Като цяло има само четири песни, които бих си слушал редовно от този диск. Цялостната оценка се получава 7.25 .. Не е никак добре, че изтече толкова рано в интернет, имайки предвид, че ще излезе на 5 юни. Тези които влизат във форума са го свалил още сутринта, а тези които не влизат - ето ви линкове, приятно слушане:

Етикети: , , ,

posted by G`Fan @ 2:19 сл.об.  
23 Comments:
  • At 3:46 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Rihanna stava no pred Beyonce super blednee i plus tva dosta 4esto q imitara i vzaimstva ot neq

     
  • At 4:04 сл.об., Blogger G`Fan said…

    Амм, не бих казал, че в този албум имитира Beyonce. Иначе е ясно, че пред нея бледнее, но тя не е виновна, толкова й е дадено от Бог и толкова може момичето. Доста похвално е, че сменя стила и се старае да бъде различна. Евала, дано да има много успех с този албум!

     
  • At 5:05 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Stiga s tezi sravnenia.. pff ne vi li pismna veche ;(( Albyma e strahoten i mngo razlichen koeto spored men e goliam plius f polza na Rihanna ;) Veche si imam liubimi pesnichki.. :ixaa:

     
  • At 6:09 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Da suglasna sum 4e v tozi albulbum e razli4na ot Bee i novata i viziq su6to ne e vzaimstvana ot Beyonce

     
  • At 4:28 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    thank you for the individual links, I really appreciate it.

     
  • At 9:19 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Това дете Rihanna всяка година ли смята да пуска нов албум?!?Аз смятам, че го прави,защото сега и е паднало!Ама 3 албума за 3 години си е достааааа работа!Иначе и на мен много ми харесва Umbrella-та!

     
  • At 10:52 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Албумът е жесток...

     
  • At 4:22 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Не очаквах толкова добър албум (като се има предвид първия сингъл,който безкрайно мразя,презирам,ненавиждам и прочие...).Мацката е сменила стила,това е очевидно и е добър подход от нейна страна,но аз лично не съм възхитена,щото ми липсва реге звучението на A Girl Like Me,което също я различаваше от Бионсе.Съжелявам,че и аз я сръвнявам с "Кралицата на аренбито",но Рияна просто всячески се стреми да копира Бионсе и сама го е заявявала многократно,без никакво притеснение.Мен лично плагиатството много ме нервира,не знам Бионсе как го приема (Джи,трябваше да я питаш,хаха :).

     
  • At 6:51 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Бионсето е готина, ама чак кралицата на аренбито, ще ме прощавате...Има доста по изявена от нея в този музикален стил...

     
  • At 7:19 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    bati kravata

     
  • At 9:04 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    hm.. album4eto e dobro, dano i donese uspehi!! :) I.. Beyonce si e Beyobce, niama kakvo da govorim - No1!

     
  • At 11:25 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Az sam iznenadana ot tozi album, prosto e po-dobar ot predi6nite i dva,koito vaob6te ne obi4am. No tuk ima dosta dobri popadeniq, makar da mi e malko ligava haresvam novite i pesni. Ima korenna promqna v stila, koeto e dobro za neq :) Nai-haresvam (osven Umbrella,koqto postoqnno si peq) "Rehab" i "Good Girl Gone Bad" :) Ne pozvolqvaite na maglqva predstava ili nedobrojelatelni komentari da vi zamaglqt use6taneto za muzika! Za6toto ponqkoga gre6im v tova otno6enie:)
    G'Fan nqma li da smeni6 albumite v dqsnata lenta, ve4e im mina vremeto :)

    Love,Vili

     
  • At 11:51 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    ALBUMA E STRAHOTEN!
    Pesnite, koito hareswam sa:
    Umbrella, Push up on me, Don't stop the music, Shut up and drive, Lemme get that, Rehab, Question Existing, Good girl gone bad.. obshto vzeto wsi4kite pesni mi hareswat no prosto teq nai sa mi prisyrce :P

     
  • At 10:13 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Album4eto e supeeeeerr!Rihanna si mi e lubimka!!Mnogo mi haresva promqnata v stila i - pri4eskata , zvu4eneto na pesnite abe vsi4ko!!!!!Nadqvam se ot tozi album da napravi pove4e singli 6toto vsi4ki pesni sa neveroqtni!!Mnogo me divei breakin' dishes!!I molq vsi4ki koito q sravnqvat s Be da prestanat za6toto ve4e e sme6no!!Vsqka si ima svoi sobstven stil koito q otli4ava ot drugata!:)

     
  • At 10:25 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    На мене този албум по-вече ми харесва от предишния, но като че ли трябваше Rihanna поне малко да запази от стария стил!

     
  • At 10:51 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    4. Breakin' Dishes - По скоро Meaneater, отколкото Аврил :P

     
  • At 6:27 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Наистина албумчето е страшно.
    Различно и свежо Страшно много ми допадна.
    Единствено клипа към Umbrella нещо не ми харесва, немога да разбера защо са го направили така.
    Но за албума оценка 8,5
    и приятно слушане!!!
    мерси за албумчето пак

     
  • At 6:27 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Наистина албумчето е страшно.
    Различно и свежо Страшно много ми допадна.
    Единствено клипа към Umbrella нещо не ми харесва, немога да разбера защо са го направили така.
    Но за албума оценка 8,5
    и приятно слушане!!!
    мерси за албумчето пак

     
  • At 6:03 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    men puk klipa mn me kefi ... v sm jestok e ... i kusa kosa mn i otiva =] A ina4e ot albyma 1te 4 pesni mai nai mi dopadat ..rehab i question existing sy6to sa dobri =) kato cqlo qk albym

     
  • At 12:52 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Mene li4no otvqsude me kefi album4eto! Az vinagi sum si q haresvala Rihanna, no sega q haresvam dori pove4e...kusata kosa naistina mn i otiva.Az ne mislq, 4e makar da haresva beyonce(tova go e kazvala mn puti)vzaimstva ot neq. Moje bi samo tova 4e Jay Z prisustva v po4ti vsqka pesen i na dvete, koeto mene mn me drazni, za6toto te sa prekrasni izpulnitelki i ne im e nujno toi da e sus tqh postoqnno.Mn se kefq i na Rihanna i na Beyonce

     
  • At 10:02 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    nz oba4e na men ne iska da mi se tegli album4eto

     
  • At 9:55 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    i pri men ne se tegli :(

     
  • At 8:05 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    na men sushto ne se tegli! nqkoi ako znae kakvo stava neka poqsni ;)

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове