понеделник, април 16, 2007
B Day Anthology Video Album
Ето го и дългоочакваното DVD на Beyonce с клиповете към почти всички песни от B`Day. Няма да коментирам много. Ще кажа, че любими са ми "Green Light", "Flaws & All" и "Get Me Bodied". Живите изпълнения накрая не са включени в DVD-то, добавям ги като бонус за феновете, които са много. Спестете си коментари от типа "пак Beyonce", такива ще бъдат изтривани. Ако на някой нещо не му харесва - to the left...Приятно гледане:

1. Beautiful Liar (duet with Shakira)
4storing | share.bol.bg
2. Irreplaceable
4storing | share.bol.bg
3. Kitty Kat / Green Light
4storing | share.bol.bg
4. Upgrade U (feat. Jay-Z)
4storing | share.bol.bg
5. Flaws & All
4storing | share.bol.bg
6. Get Me Bodied (Extended Mix)
4storing | share.bol.bg
7. Freakum Dress
4storing | share.bol.bg
8. Suga Mama
4storing | share.bol.bg
9. Deja Vu (feat. Jay-Z)
4storing | share.bol.bg
10. Ring The Alarm
4storing | share.bol.bg
11. Listen
4storing | share.bol.bg
12. Still In Love (Kissing You)
4storing | share.bol.bg
13. Green Light (Live at Today Show) (G`Fan Bonus)
4storing | share.bol.bg
14. Irreplaceable / Irreemplazable (Live at Today Show) (G`Fan Bonus)
4storing | share.bol.bg

* паролата за файловете в share.bol.bg е "gfanmusic"
** live изпълненията са по-големи файлове, над 200 MB

Етикети: , ,

posted by G`Fan @ 1:17 пр.об.  
20 Comments:
  • At 7:51 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Nqma li klip na IF? :(

     
  • At 7:53 сл.об., Blogger G`Fan said…

    "If" и "Resntment" нямат клипове!

     
  • At 8:15 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Jalko.. If e jestoka pesen..

    A tq sega ot tezi klipove li shte puska sledvashtite singli?

     
  • At 8:32 сл.об., Blogger G`Fan said…

    След "Beautiful Liar" ще пусне или "Green Light" или "Get Me Bodied", като е по-вероятно за сега да пусне "Green Light"..

     
  • At 8:36 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    E, super, merci mnogo G!

    Mezdu drugoto, na Beautiful Liar mi se razminawa obraza sus zwuka - da ne bi neshto da e problema w moeto PC?

    B'Fan ;-)

     
  • At 8:56 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    mNz no na men kLip4etata mn mI hareSaha =)) tnx

     
  • At 9:01 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Thank You!Thank You!Thank You!


    За сага на мен ми харесват от новите Get Me Bodied,Upgrade U.Kitty Kat също е добро и началото на Freakum Dress!Сега чакам Deja Vu да се изтегли,че да видя дали е навият вариянт.И също коя версия е на Listen!
    Иначе за мен най-добрия клип си остава Ring The Alarm!!!

     
  • At 9:21 сл.об., Blogger G`Fan said…

    При мен "Beautiful Liar" си съвпада идеално!

    "Deja Vu" не е нова версия!

    "Listen" е версията със синята рокля от театъра, т.е. първата версия! За жалост.

     
  • At 9:29 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Оооо даааа,за тези клипове копнях толкова много време!!!Тенкс,Джи!От новите любимите са ми Upgrade U (бях сигурна,че тя ще и е следващият сингъл,искам я!)На Green Light клипа също е велик,а интрото Kitty Kat направо убива всичко детско в мен!!!Freakum Dress е другата,която супер много радва.Suga Mama и Get Me Bodied кефят,но не чак толкоз.За Beautiful Liar май досега не съм споделяла колко ме кефи клипчето-сега го правя.Любима обаче си ми остава Ring The Alarm,ше си умра от яд че у нас така и не стана популярна.На фона на всички тези разкошни клипове Irreplaceable и Listen малко бледнеят,но те така или иначе си ме кефят (особено Listen)!G,само да те питам нещо,гледах по ТВ-то клип на One Night Only и понеже точно в момента ми е най-любимата на Би,се чудех дали няма да я качиш и нея?!

     
  • At 10:40 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    IrrepLASeAbLe`:
    hey ani4ka_sp toi go e ka4val ima go v bloga na BEYONCE :D
    a tiq klipove az ve4e otdavna gi imam no da kaja 4e sa superrrr NAPRAVO PRASVATTTT,KARTQTTTTTT MNOGO SA QKIIII i kato se ima vpredvid 4e sa snimani za 2 sedmici dali ima i tolkova bravo e zabelqzvat se malki savsem malki priliki v nqkloi dvijeniq ima nqkoi vzaimstvani idei no az ZA BEYONCE JIVEQ taka 4e da s epravim 4e ne sme zabelqzali :D
    mn sa qki vsi4ki i na men mi e lubim RING THE ALARM no mn mi haresva i UPGRADE U,GREEN LIGHT S INTROTO NA KITTY KAT :D FREAKUM DRESS SUGA MAMA MOJE BI MI E DR LUBIM KLIP MN MI HARESVA 4E MN SEMPAL I IZ4ISTEN ABE RADVA ME MN :D MNOGO MI HARESVA I 2 RATA VERSIA NA LISTEN NO... A 3 TATA E SAMO KADRI OT FILMA DREAM GIRLS :D
    I RAZBIRASE BEAUTIFUL LIAR TOQ KLIP NAPRAVO NE E 4OVE6KI V SMISAL TANCITE :D MN QKO POKLA6TAT KRA6NI SNAGI,BEDRA I HAN6OVE :D ABE VSI4KO E SUPER AZ MN SE OLQH :DDDD AIDE MNOGO MERSI G`FAN

     
  • At 10:43 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    IrrepLASeAbLE`:
    zabravih da kaja samo 4e :D pesenta IF e stra6naaaaaaaaa i mn jalko 4e qnma klip no ni6to a i zabravih da kaja 4e klipa na FLAWS AND ALL e mn qk mn me radvat teq lubitelski :D kadri vsmisal mn sempal i me kefi anstroenieto super si varvi s pesenta apak i BEE TAM E SUPER SLADUR :DDDDDDDDDDD
    AIDE STIGA TOLKOVA OT MEN :D

     
  • At 10:56 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    IrrepLASeAbLE`:
    :DDD zabravih da kaja i za GET ME BODIED hah ami superrr e mn qko densqt tam i me kefi polaha na retro :DDD mn qko :D ... abe super sa vsi4ki klipove :D

     
  • At 7:51 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Аз да питам само:заснета ли е изобщо нова версия на Deja VU, защото нали май се носиха някакви такива слухове?На мене лично тази версия много ми харесна, вярно , че беше нещо ново за Ве като стил, но си е много готино нарправена!:))) Listen си е първата версия, но на мен по принцип тя ми харесва по-вече от тази на VH1!А за третата изобщо си нямам идея каква е, защото не ще да ми се тегли :(((Смятам, че няма нужда да коментирам секси красивая клип Beautiful Liar!:)))

     
  • At 11:42 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Мислех, че ще качиш двд-тата, а не рипове.

     
  • At 12:19 сл.об., Blogger G`Fan said…

    DVD-то още не е излязло в Европа, има го само в магазините Walmart в USA и никой не е качил цялото DVD. Като си го купя може и да го кача ако имаш интерес и да го пусна във форума. Нарочно качвам риповете с максимално добро качество и с възможно най-малък размер, за да са достъпни за всички включително и тези с по-ниска скорост.

     
  • At 12:45 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Имам интерес! Качи го при първа възможност!

     
  • At 12:48 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Ако имаш и други двд клипове на нови песни ще ти бъде благодарен да ги качиш и тях и да сложиш линковете във форума!

     
  • At 2:23 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Get me bodied e super... iskam tq da e sl single, a v neq sa i mi6el i keli... nali ;)

     
  • At 7:33 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    качеството прави впечатление

     
  • At 9:07 пр.об., Blogger JoV@n!`@L said…

    Нито един от клиповете не ми се отваря

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове