петък, март 23, 2007
Timbaland - Presents Shock Value (2007)
Продуцентът на 2006та реши да направи един албум и за себе си и покани цяло стадо гост изпълнители да му помогнат. Интересен е дискът, очаквах повече хитови парчета вътре. Може би има такива, но в момента от първо слушане не мога да ги открия. Няма да правя рецензия, защото ще трябва бая да изпиша. Песните са разнообразни и общо взето силни. От първо слушане най-много ми допаднаха: "Bounce" , "Fantasy", "Bombay", "One & Only" и "2 Man Show". Приятно слушане и очаквам коментари за този така чакан проект:

Етикети: , , , , , , ,

posted by G`Fan @ 10:17 сл.об.  
6 Comments:
  • At 11:06 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Лично според мен албумът е мн. силен. Още от 1-во слушане ми харесаха почти всички песни. Най-много ми допадат:
    Kill Yourself (feat. Sebastian & Attitude)
    Miscommunication (feat. Keri Hilson & Sebastian)
    Bombay (feat. Amar & Jim Beanz)
    Time (feat. She Wants Revenge)
    One & Only (feat. Fall Out Boy)
    Apologize (feat. One Republic)

     
  • At 12:23 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    аз супер много се раджам на Timbaland и мисля че албума му е супер то друго няма какво да се очаква от него а и много благодаря за албума и много мерси за 40 цекундните демота на BEYONCE като цяло тук е супер и даваи все в сащия дух

     
  • At 6:12 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    parvo iskam da kaja 4e otdavna se kedq mn na toq sait i e super qk:) mn radva:) a pak za albuma spored mene izob6to ne stava ne mi harsva pesnite hi4 ne mi haresvat

     
  • At 10:11 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Браво на Timbaland!Страхотен албум!Много ми харесва!Най ме кефят Give it to me , Time , Bombay и Bounce!Пич , много ти благодаря за него!Ще съм много , много щастлива , ако сложиш албума на MIMS - Music Is My Savior!!!!Please!!!Peace!!!:))))))))))))))))))))

     
  • At 12:12 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    anonimniq..
    eto ti link za torrent file-a za albuma na mims
    http://torrents.thepiratebay.org/3640336/Mims_-_Music_Is_My_Savior_(2007)_-_Hip_Hop.3640336.TPB.torrent
    :}
    bezkraino tup album. sushtoto kato debuta - i'm hot 'cause i'm fly.. you ain't 'cause you're not..

     
  • At 7:06 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    На мен освен Give it to me, най-много ми допада Scream!!!

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове