петък, март 23, 2007
Macy Gray - Big (2007)
Macy Gray се завръща на сцената след 4 години отсъствие и се завръща по "голям начин" с албума "Big", който ще бъде по музикалните магазини от 27 март тази година. На мен този албум безкрайно ми харесва, определено е пипнат и е доста музикантски. Първият сингъл е парчето "Finally Made Me Happy" (10/10) и е познато на повечето от вас. Страшно много ми харесва края на второто парче "Shoop Be Doo" (9/10) и по-точно инструменталната част. "What I Gotta Do" (9.5/10) е по-ведро парче и показва колко красив е гласът на Macy. "Okay" (8/10) ми звучи като песен, приготвена за "Destiny Fulfilled" на Destiny's Child и не само защото започва с това барабанене, което би отивало за интро на "Lose My Breath". Всъщност сега се сещам, че има някаква бегла прилика между гласовете на Michelle от Destiny's Child и Macy Gray.. Такава няма с гласа на Fergie, но пък двете си партинарт перфектно в "Glad You're Here" (9/10) , макар и само в припева. Текстът също е много приятен. "Ghetto Love" (10/10) ми е една от любимите песни в диска,тя е по-динамична от предишните и в същото време е много красива. Парчето е продуцирано от рапъра Nas. Парчето "One For Me" (7/10) звучи малко по поп в сравнение с останалата част от албума и има ретро привкус. Би отивало като част от дебютния албум на Fergie. "Strange Behaviour" (6/10) е бавно парче, което лично на мен не ми допада много, не е нищо особено. "Slowly" (6/10) е подобно на предишното и също не ме грабна. "Get Out" (10/10) вече е нещо друго, то включва Justin Timberlake, има леко рок фън звучене, припевът е жесток. Много ми харесва. "Treat Me Like Your Money" (8.5/10) също е с по-различно от останалите песни в албума като звучене с по-комерсиален припев. Включва семпъл от "Spind Me Round Round Like A Record" и гост изпълнител Will.I.Am. Последното закриващо парче е "Everybody" (5/10) и за мен е най-слабото в диска. Крайната ми оценка е 8.2/10 !!! Приятно слушане ви желая и очаквам коментарите ви:

Етикети: , ,

posted by G`Fan @ 8:35 сл.об.  
2 Comments:
  • At 11:32 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Още не съм чул албума,но Macy си е Macy!!!Едва ли ще ме разочарова.Само да вметна,че "барабаненето" го има и в "Give it to me"!!!Нещо като е яко и всеки иска частица от него! Браво на Destiny's Child!...

     
  • At 2:20 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Страшно се радвам за новия албум!

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове