неделя, март 18, 2007
Lemme Update U
Най-накрая новата шапка е факт. Съжалявам, че толкова се забавих, но разчитах на друг човек да ми изреже снимките. В крайна сметка ми писна и се научих сам да режа и тези на Nelly Furtado и Justin си ги изрязах сам. Не знам дали ще ви хареса това, което се получи, но се надявам поне да не ви дразни... На мен още ми е малко странно, но ще се свикне.

За жалост се оказа, че .rar файла, който трябваше да съдържа новия албум на Timbaland е фалшив. Съжалявам много, не го бях свалил и направо дадох чуждестранен линк, за да може да си го дръпнете уж по-бързо, а не да ме чакате. Но за да не ми се сърдите все пак ще ви дам нещо от този албум - 4 песни, които изтекоха рано сутринта в неделя чрез myspace и следователно са myspace рип:

Timbaland - Kill Yourself (featuring Sebastian & Attitude)
Timbaland - Miscommunication (featuring Keri Hilson & Sebastian)
Timbaland - Time (featuring She Wants Revenge)
Timbaland - Apologize (featuring One Republic)


Ирина Флорин превзе върха на "Нашите 20", официалната класация на БГ Радио, като измести от там "Зелени и кафяви" на Графа, престояла там 3 седмици. Песента, с която стигна първото място се казва "Карма" и е от последния й издаден албум "Друга". Междудругото на 25 март са годишните музикални награди на БГ Радио и през тази седмица ще има доста update-и около тях. Но това после, сега чуйте песента "Карма":


Етикети: , , , , ,

posted by G`Fan @ 10:55 сл.об.  
15 Comments:
  • At 2:03 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Mi ne mi haresva 6apkata... vsi4ko mi stoi mn fal6ivo i ne mislq 4e tova 4e si takaf fen na beyonce, zna4i, 4e trqbva da q slaga6 navsqkade... spored men 6te6e da e mn po-dobre ako be6e slojil mn, po-malki snimki na razli4ni izpalniteli :( ama ti si re6ava6...

     
  • At 2:26 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Хубаво, ама защо пак Бионсе???
    Беше в предишната шапка и сега пак тя.
    Знаем, че си и фен, ама нека има разнообрание.

     
  • At 3:08 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Много си е готина даже. Бионсе си заслужава мястото там, както и Нели и JT. Още един път моите поздравления за шапката. А относно песните на Timbaland не останах много изумен. Да се надяваме че тези са само пълнеж на албума. Дано и целия му албум се покаже скоро.

     
  • At 7:43 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    vsichko e super gfan, no ne moga samo da razbera zashto uploadvash pesenta na irincheto "karma"? Tazi pesen e na 4 chetiri godini, povtarjam CHETIRI godini (ot poslednija i album, koito izleze prez 2003 godina). Tova, che chak sega vliza v klasazijata na bgradio moje samo da govori za nivoto i kachestvoto na klasazijata i na samoto radio, no ne i za tova kolko hubava ili nova e edna pesen.

     
  • At 8:46 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Защо пък трябва в тази "шапка" да има изпълнители?Може да се измисли нещо къде, къде по-оригинално.

     
  • At 1:51 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Бионсе е заслужила мястото си в шапката така че не се питайте защо пак е там.На мен лично много ми харесва.Браво на G`fan :)

     
  • At 2:27 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Men mnogo mi haresva 6apkata,Beyonce e prelestna :) Tq i Nelly sa mi lubimite pevici,a Justin - lubimiq pevec,taka 4e kak da ne mi haresva :D Bravo! ;)

     
  • At 10:39 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Проблемът е в това, че всеки иска неговата любимка, или любимец да бъде на шапката... Така, че за да няма недоволни е необходимо или да има разнообразие, или да се измисли нещо интересно, а не да се слагат изпълнители в шапката!

     
  • At 12:54 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Шапката е супер. Според мен е по-хубава от предишната именно защото изпълнителите са в по-едър план и няма толкова празно пространство около тях. Всъщност шапката не е от толкова голямо значение, по-добре да използваш времето за да продължаваш все така добре да попълваш колекцията от нови хитове и албуми!

     
  • At 10:47 сл.об., Blogger G`Fan said…

    Ами сега за сега ще има изпълнители на шапката. Някъде в края на май може вече да направя нещо по оригинално, защото имам идея тогава да сменя целия дизайн на сайта и на форума.

     
  • At 10:57 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Много изкуствено стоят и не ми харесва. Дразни някакси, а и можеше да им резнеш от краката, а не от главите им ;)
    Може ли някъде да ти пращаме некви предложения направо готови за шапка?

     
  • At 11:02 сл.об., Blogger G`Fan said…

    Ами да на gfan@abv.bg може ;)

     
  • At 11:40 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Абе, Justin кога направи такова sexy тяло!?!

     
  • At 1:31 пр.об., Blogger G`Fan said…

    Че той от доста време си има хубаво тяло.Сега ме е яд, че го сложих на шапката ,щото ми напомня всеки ден, че трябва да се ходи на фитнес, а мен ме мързи :))))

     
  • At 1:48 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    ooooooooooooo qqq snimkata na BEYONCE trqbav da si e tam :Daz ako bqh daje 6tqh da sloja samo neini snimi 6toto q obojavam :Dtaka 4e my badete blagodarni 4e ne prekalqva :D

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове