петък, март 09, 2007
Joss Stone - Introducing Joss Stone (2007)
Ето, най-накрая да излезе нов албум, който да кача. За жалост съм ужасно зает тия дни и нямам време да го чуя. Слушал съм само първия сингъл "Tell Me Bout It" и "Put Your Hands On Me", които доста ми допадат. Аз като цяло харесвам Joss Stone, има страхотен глас и до сега албумите й не са ме разочаровали. Сигурен съм, че и този е страхотен. Много ми допада обложката. За европейското издание ще бъде различна, тази е само за американското. И на двете обаче Joss е с червена коса, която доста й отива. Нямам търпение да чуя и парчето "Music" с участието на легендата Lauryn Hill. Добавям като последен трак песента "My God", която е bside към макси сингъла на "Tell Me Bout It". Приятно слушане:

Етикети: ,

posted by G`Fan @ 11:25 сл.об.  
4 Comments:
  • At 12:08 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Mnogo Blagodarq za albuma. Az lichno go chakah s netarpenie. Malko sum razocharovan. Tvarde malko pesni mi dopadnaha.

     
  • At 12:44 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Blagodarq ti, neveroqten e !!!

     
  • At 4:22 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Mnogo bih iskal da chuq albuma, no ot chujbina ne moga da teglq ot data.bg ili ot bgshare.com. Mogat li pesnite i zanapred i tezi da badat kacheni s yousendit ili megaupload, naprimer?

     
  • At 12:52 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Ужасен албум...Толкова е тъп, та чак вдлъбнат, ще го трия от компютърът си...Ква е тая бездарница...

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове