понеделник, март 26, 2007
БГ Радио награди 007
Тази вечер в зала 1 бяха раздадените годишните музикални награди на БГ Радио. Много ми се искаше да мога да оставя един позитивен коментар за церемонията, но за жалост това няма как да стане и пак ще има яко възмущение... Най-положителното нещо в цялата работа бяха водещите Руши и Део, които според мен се справиха страхотно със задачата си. Руши обра точките с гаврата си със Светла Иванова и с разговора с репортерките "Ирина Флорин" и "Петя Буюклиева", в които разговори иронизира Графа, Петя Пуюклиева и Миро от КариZма. Най-весел беше момента, в който репортерката "Ирина Флорин", която само чувала какво се случва в залата, но нямала възможност да види отговори на въпроса, кое изпълнение най-много й е харесало с "Coldplay", с което обра доста аплодисменти. Това е така, защото Миро от КариZма изпя открадното си парче именно от Coldplay "Някога преди" и го направи по безобразен начин... При него не просто песента беше на плейбек, благодарността след нея също беше презаписана! Като казах плейбек, всички до един пяха на плейбек... И затова ли входът беше 15 лв и 10 лв за втори балкон? Признавам, че сцената беше на ниво и ефектите също. За жалост звука в залата не ми хареса особено по отношение на баса. Относно наградените - с по 3 статуетки си тръгнаха Графа (текст към "Зелени и кафяви", изпълнител на годината и композитор на годината) и КариZма (за дует, за албум и за песен). Мария Илиева взе за изпълнителка, Светла Иванова за клип, Орлин Горанов за вдъхновител, Gravity Co за група.. Пропуснах ли някой? Аз съм най-възмутен от наградите за бг текст и за бг албум. За мен Графа е човек, който пише повърхностни и клиширани текстове и дори не би трябвало да е номиниран. Текстът трябваше да отиде при КариZма за "Не сега" или при Руши и Део. Относно наградата за албум - не мога да приема албум с толкова крадени песни да печели награда. Статуетката трябваше да вземе Мария Илиева, чийто албум "Идвам към теб" е доста по-добър и по-пипнат според мен. Относно изпълненията мога да кажа, че съм със смесени чувства. Харесаха ми тези на Светла Иванова, Дони и Нети, която се беше направила на Мадона и изпълнението на Gravity Co. Не мога да разбера защо Миро от КариZма през цялата церемония ни показваше гадното си мазно тяло и задника си. На всички е ясно, че именно благодарение на задника си той е там където е... И защо и той и Руши нон стоп дъвчеха дъвки? Яко гъзарско, а? По време на рекламите в залата пяха и ГРУПАТА, които после пригласяха на Васил Найденов. Той изпя приятна нова песен, също както и Дони и Нети. Излишни бяха изпълненията на Д2 и Белослава... Бяха доста безлични и незапомнящи се нито с добро, нито с лошо! Предлагам ви на аудио и видео изпълненията от церемонията плюс бонус видео и mp3 как Руши разговаря с репортерките и иронизира някои хора... Видеото е записано от sasshko, разделено е от мен. Аудиото е директен запис от радиото, докато бях в залата бях оставил да се запише. Станал е малък гаф по време на песента на Васил Найденов т.е. прекъснало е за малко и затова нея я нямам, но ще я добавя. Имената на новите песни, които липсват също ще бъдат добавени по-късно днес или утре:

БТР - Вкусът на времето (на живо)
mp3 | видео

Белослава - Бягай от мен (на живо)
mp3 | видео

Васил Найденов - нова песен (на живо)
mp3 | видео

Д2 - 6 (на живо)
mp3 | видео

Дони и Нети - нов сингъл (на живо)
mp3 | видео

Графа - Честно в очи (на живо)
mp3 | видео

Gravity Co - Empty World (на живо)
mp3 | видео

Камелия Тодорова и ТЕ - дует (на живо)
mp3 | видео

Лили Иванова - Без правила (на живо)
mp3 | видео

Лили Иванова - Какво си ти (на живо)
mp3 | видео

Миро (КариZма) - Някога преди (на живо)
mp3 | видео

Няско, Любо, Орлин Горанов и Васил Найденов - Моя страна, моя България (на живо)
mp3 | видео

Светла Иванова - C`est La Vie (Remix) (на живо)
mp3 | видео

Руши говори с репортерки - гавра
mp3 | видео

Ако някой знае заглавията на новите песни да ги напише в коментарите. За останалите се надявам поне да си изкажат мнението за церемонията. Знам, че някои ще ме нападнат за някои по-груби думи, но това ми е личното мнение. Не го налагам никому! Може да дискутирате и в тази тема във форума. За качването на видеоклиповете съм използвал нов бг сървър и се надявам да може да сваляте бързо от там.

Етикети: , , ,

posted by G`Fan @ 3:37 пр.об.  
13 Comments:
  • At 1:08 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    За повечето от нещата, които си написал, съм напълно съгласен!! Дори ме развесели с остроумните коментари!
    ..но за едно не съм съгласен..вярно, на Миро не му приличаше да си показва задника пред всички, пък и видимо е, че е доста напълнял..и незнам дали благодарение на задника си се е издигнал, но съм го слушал на живо и с ръка на сърцето си казвам, че може да пее!! За разлика от доста други присъстваши там "ЗВЕЗДИ"..и го казвам не защото съм някакав ревностен фен, а защото смятам, че това е самата истина!

     
  • At 2:50 сл.об., Blogger G`Fan said…

    Ооо Миро може да пее. Затова съм съгласен и даже му харесвам гласа и то много. Други неща ме дразнят..Позите и кражбата.

     
  • At 5:19 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    А добре, от коя песен на Coldplay е копирал Миро? Супер интересно ми е коя е тая песен, щото и друг път съм чувала, че тая на Миро била крадена, и много искам да чуя 2-те песни и да ги сравня, ама все не разбирам за коя песен на Coldplay става въпрос! Кажете ми, моля ви!

     
  • At 6:45 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    coldplay - trouble

     
  • At 11:40 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    hah taka taka az sam si napalno saglasen s G`FAN.i za album na godinata kak mojahja teq ligliovci da vzemat nagradata?taq galka malka deto vse rakomaha ojiveno i toq mirenceto mi ide da my zabiq edno samolet4ence v glavi4kata kuha hah ama kakvo da se pravi ZVEZDI .MARIA ILIEVA TRQBVA6E DA VZEME ZA ALBUM 6TOTO ALBUMA I E SUPERRR PROSTO E NA SUPER NIVO I DOSTA E RABOTILA VARHY NEGO KATO SE IMA VPREDVID 4E NQKOI PESNI SA OT KAM GODINA GODINA I POLOVINA TA KAKTO I DA E DE TQ MARIIKA SI E SUPERRR APAK I NALI SI MI E SAGRAJDANKA POPRINCIP 6TOTO TQ E TURNOVO I SAM MN GORD :d:d:d LELE MN SE OLQH AIDE
    ABE SAMO ZA POSLEDNO 4ESNO 4ALGADJIITE VE4E PEQT NA JIVO TEQ KOGA 6TE SE SETQT KADE V SVETA {E VSE NQKADE PEQT O6TE NA PLAYBACK DE AMA :d} PEQT NA PLAYBACK? HAH

     
  • At 11:44 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    SAMO DA DOBAVQ O6TE NE6TO :D
    NE 4E NE6TO TO BRAVO NA G`FAN ZA STARANIETO AMA AZ LI4NO MISLQ 4E OT TIQ IZPALNENIQ SAMOP NA RU6I 6TE SE TEGLI :D:D:D:D:D:D:D
    AMI DA TOVA E HAH

     
  • At 8:04 пр.об., Blogger Н.В. said…

    Един съвет. Може би по-удобно ще е, а и по илюстративно за някоя статия да се качат изпълненията във Youtube или евентуално във Vbox. :)

     
  • At 11:23 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Pesenta na Vasil Naidenov se kazva "Vednyj" Pro4etoh go vyv v.Novinar ;)

     
  • At 6:19 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    песничките мн яко ги изпяха ама много ще се радвам ако някой може да качи тук изпълнението на Групата беше през рекламите и само Сити го пуснаха Back in your heart беше страхотна плс

     
  • At 9:58 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Niama li da kachish niakakvi snimchici na Rushi i Miro(KariZma) pls :)

     
  • At 5:44 сл.об., Blogger Mariyana said…

    10x za izpylneniqta naistina samo tuk moga da gi namerq;) moje li samo da na pravi6 ne6to za videoto na doni i neti za6toto izglejda linka ne raboti, a pesenta si zaslujava

     
  • At 10:22 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Миналата година беше по-готино!
    Део и Руши бяхя зябавни, особенно Део с това "Здравейте деца"!Иначе беше скучно!Каризма и Графа според мен не си заслужаваха всички тези награди!Трябваше да дадът и нещо на Ъпсурт!

    Някой знае ли какво е имало по време на първите рекламич(че тогава още не знаех, че по City предават през рекламите?

     
  • At 3:42 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Nagradata za grupa triabva6e da vzemat D2.Ne moga da si oboasnia vota na glasuvalite/ako naistina tova e pri4inata/.Iavno mnogo hora zavidiaha na D2 za tova,koeto napraviha prez godinata...A Graviti ko da napraviat 1 pesen i na bulgarski ezik.

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове