сряда, февруари 28, 2007
3 в 1 - хитова комбинация
Преди два дни в TRL беше премиерата на новото видео на Timbaland с участието на Nelly Furtado и Justin Timberlake към общия им сингъл "Give It To Me". Ако трябва да съм честен видеото си е направо подигравка за такъв хитов проект. Направено е все едно аз съм взел камерата и съм ги снимал на един концерт и в една стая. Това не пречи на парчето да е #1 R&B хит в Русия и Германия. Приятно гледане на видеото:

Timbaland feat. Nelly Furtado & Justin Timberlake - Give It To Me
bgshare | data.bg | vbox7
posted by G`Fan @ 1:22 сл.об.  
4 Comments:
  • At 4:11 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Песничката кърти плочки ! И клипчето радва :)

     
  • At 4:20 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Песента е супер но клипа е отвратителен ! Аз лично мразя тоя тип непрофесионални клипове ! Не може да ми хареса нещо което мога сам да си го направя със любителската си камера !

     
  • At 6:30 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Тчоно това му е готиното на клипа. Супер яки моменти, нещо интересно. Писна ми да гледам ефекти!

     
  • At 9:26 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Страшна песен, страшен клип! Оригиналното му е именно това, че е ужасно непрофесионален. И съобщението, което изпраща е нещо от типа "Вижте, ние можем да правим хитове и без да се натягаме." :) Много естествено се е получило всичко.

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове