петък, януари 05, 2007
Kylie Minogue - White Diamond (Live)
Kylie Minogue е едно от големите имена, които ще се завърнат с нов албум през 2007. Ясно е, че албумът ще бъде издаден през първата половина на година, като първи сингъл от него ще бъде песента "White Diamond". Kylie вече изпълнява парчето на довършителните концерти от турнето си Showgirl, концерт от който съвсем скоро ще кача на аудио в сайта. Сингълът си е в типичния за Kylie стил, не е лош, бърз и танцувален, но за мен не е добър избор за първи сингъл и за завръщане. Иначе мога да ви кажа, че в албума си Kylie ще има колаборация с Boy George, която носи заглавието "Ready". Турнето "Showgirl - The Homecoming Tour" завършва на 19 януари в Манчестър. Ето ви и live версията на новия сингъл на Kylie в перфектно качество:

posted by G`Fan @ 1:56 пр.об.  
2 Comments:
  • At 11:39 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Ами първоначално се говореше, че това ще е първият сингъл, но сега шанса е много малък. И тряаа да кажа, че не ми допада тази песен за завръщане и първи сингъл, надявам се, песента да е била само за турнето и дори да не влезе в албума.
    И честно казано супер ме е яд, че Кайли работи с тия църкащи мишки Scissor Sisters по новия си албум, хич не ми допада стилът им.

     
  • At 3:23 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    песничката не е лоша, на мен ми допада

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове