петък, декември 08, 2006
Ciara - The Evolution (2006)
Ciara издаде втория си албум "The Evolution" преди 3 дни. Не мога да кажа до колко заглавието е адекватно спряпо дебюта й, тъй като да си призная не съм слушал предишния й албум "Goodies". Честно казано много си промених мнението за Ciara, харесвам я повече сега с новия имидж с черната коса, с новите сингли. "Promise" e страхотно R&B парче. Танците също са уникални. Прилагам ви и един бонус трак към албума, последното парче.

posted by G`Fan @ 7:48 сл.об.  
3 Comments:
  • At 10:32 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    ima dosta dobri pesni, moito favoriti sa:
    That's right, Promise, C.R.U.S.H.,
    My Love, Make it last forever, Get up, I found myself i nai mnogo mi hareswa Love you better :)

     
  • At 2:12 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    a...... album4eto e mnogo gotino ama na snimkata tq preli4a n malko na j lo. kak mislite?a nqkoi ot imenata na pesnite se kopirani naprimer C.R.A.S.H gwen stefani ima pesen nari4a6ta se taka my love-justin timberlake malko 6te gi barkame i posle 6te svikneme takav e jivota kvo da se pravi

     
  • At 10:57 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    mnogo si xaresvam az ciara tq mi e edna ot nai lubimite mi pevici ot album4eto i nai mnogo mi xaREsaxa like a boy,promise,the evolution,i dr 2 ama tezi za sega si me nai kefat a i za snimkata izobhto ne prili4a na j.lo makar i da ima niqkoi pesni koito sa na drugi ispalniteli sa mnogo qki no mi se hte6e i da badat ka4eni i kat klip4eta zahtoto e mnogo qka apak az iskam da si gi dobava kam kolekciqta gfan ako moje da napravi nehto povaprosa zahtoto az vlizam mnogo redovno v na4alnata stranica na gfan i se nadqvam da vida pone ohte edin klip samo da kaja zahtoto az imam promise i like a boy blagodarq vi !!!!

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове