неделя, декември 24, 2006
Весела Коледа

Весела Коледа на всички :-) Желая ви да сте много здрави, много обичани и заобиколени от истински и готини хора. Също ви желая да не преядете по празниците, защото аз вече го направих и ми е толкова тежко. Много се радвам, че посещавате блога ми. Надявам се да съм ви полезен по някакъв начин. Очаквайте коледната седмица до Нова година доста updates :-) А сега да ви кажа:

G`FAN ONLINE MUSIC AWARDS 2006

26 / 12 / 2006 - във форума, раздела за наградите

от 16.30 - red carpet
от 17.00 - самите награди
posted by G`Fan @ 11:24 сл.об.  
4 Comments:
  • At 1:08 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Айде Весела Коледа !! :)

     
  • At 2:51 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Весела коледа!!

     
  • At 3:16 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Весела Коледа на всички!Искам да ви пожелая само приятни моменти в живота ви и нека мечтите ви станат реалност,дерзайте и не се предавайте никога!
    Почти не пиша тук,защото вие си се познавате и някак ми е странно,но искам да ви кажа да бъдете винаги естествени и никога да не изневерявате на самите себе си.Приятно прекарване на празниците!

     
  • At 2:41 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Весели празници и от мен!
    Нека Новата година ви донике многооо здраве, щастие, късмет, успехи, любов и сбъднати мечти!!!

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове