понеделник, декември 11, 2006
Гласувайте за наградите
Реших да се вслушам в съвета на един форумец и да направя гласуването, така че победителите да са изненада, а не да се следи вота през цялото време както би било чрез анкети. Затова създадох mail box gfanawards@abv.bg. На този адрес очаквам вашите e-mail-и с вашите фаворите в отделните категории. Листът с номинациите може да видите тук. За гласуването ще ви трябват просто 5 минути свободно време, така че стягайте се и пращайте mail-и. Краен срок - бъдни вечер, 24 декември:

Напишете името си, града, в който живеете и годините си. След което просто подретете вота си така:

категория 1
изпълнител

категория 2
изпълнител

НОМИНАЦИИТЕ ВИЖТЕ ТУК

ИЗПРАЩАЙТЕ ГЛАСОВЕТЕ СИ НА gfanawards@abv.bg
posted by G`Fan @ 1:54 пр.об.  
6 Comments:
  • At 11:53 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Така е най-добре!Rurko просто ме изпревари с идеята.:)))
    Сега ще ни държиш в напрежение, чак до 26-ти!

     
  • At 1:12 сл.об., Blogger G`Fan said…

    Да така е.
    Да знаете, че номинциите са определени не от мен, а от всички форумци чрез предварително гласуване, така че не започвайте да ме обвинявате мен ако нещо не ви харесва.

     
  • At 3:53 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Ама аз НЕ те обвинявам!Казах го в добрия смисъл=че ще има очакване/напрежение(всеки ще иска неговия любимец да спечели) каквото подобава на награди!Sorry ако съм те засегнала, ама грешно си ме разбрал!
    :)))

     
  • At 7:44 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    :)))
    Всъщност аз го написах преди него, ама го изтрих и никой не го видя! :)))
    Гласуваййй,Гласуваййй,Гласуваййй народе!
    :)))

     
  • At 9:27 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Еми да ни съм, ама го изтрих!
    :)))

     
  • At 11:52 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    kvi genialno umni razgovori vodite obache... :D

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове