неделя, ноември 19, 2006
Gwen Stefani - The Sweet Escape (2006)
На 4ти декември на музикалния пазар ще се появи вторият студиен албум на Gwen Stefani "The Sweet Escape". Това обаче нас не ни интересува много, тъй като в България най-вероятно ще се появи месеци по-късно, а пък и той вече се е появил...тук! Албумът започва в познатия ви сингъл "Wind It Up" (7.5/10). Като втори сингъл ще излезне едноименната песен "The Sweet Escape" (8.5/10), което ще се случи към края на годината. "Orange County Girl" (9/10) е песен, позната на феновете на Gwen от нейното световно турне. Студийната версия на песента е жестока, звученето е хем поп, хем хип-хоп. Четвъртото парче в диска "Early Winter" (7.5/10) ми напомня на No Doubt. "Now That I Got You" (6/10) по някакъв начин я асоциирам с "Ring The Alarm" на Beyonce и то не само заради алармата, ами и заради ритъма. Най-тъпото парче в албума е "Yummy" (3/10) с участието на Pharrell, който напоследък ме разочарова. Накрая на песента Gwen се е престарала с опита си за оригиналност като е използвала инструменти като трион, бор машина и т.н.! "Breakin' Up" (6.5/10) не ми допада много и не мога да обясня защо. Малко ме дразни като крещи "up up up". "Don't Get It Twisted" (9.5/10) ми е любимито парчета в албума, супер ритмично е и ме зарежда с лятно настроение. "U Started It" (7/10) не е лошо парче, тук Neptunes добре са се справили. "Wonderful Life" (9/10) също ми е от любимите песни в диска и съм приятно изненадан колко приляга този Depeche Mode мотив, който е вкаран с китарата, към гласа на Gwen. "Candyland" (7/10) е яка като музика, но нещо вокалите ми обягват. Добавил съм и два ремикса като бонус тракци. Общата ми оценка за албума е: 6,30 като малко завишавам от средно аритметичното заради яката обложка.

posted by G`Fan @ 5:28 сл.об.  
1 Comments:
  • At 7:35 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Аз лично очаквах повече от този албум.Има и хубави песни, но има и песни, който са много зле.Мног странни със странни звуци.Все пак песента, която наистина много ме впечатли е "Wonderful Life".Дано и заснемат видеоклип.Другите, който ми допадат са "The Sweet Escape, Don't Get it Twisted", "Now That You Got it"...

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове