четвъртък, ноември 30, 2006
Видеоклипове..
Nelly Furtado извади два нови сингъла - All Good Things (за Европа) и Say It Right (за USA). Това са и първите два нови видеоклипа, които качвам за download:

Nelly Furtado - All Good Things (Come To An End)
Nelly Furtado - Say It Right

Вторият сингъл на Diddy е с участието на Christina Aguilera и се казва "Tell Me". Видеоклипът от тази седмица се върти и по българските музикални телевизии. Свалете го:


Beyonce пусна клип към първата си соло балада , която е и пилотен сингъл от саундтрака на суперпродукцията Dreamgirls, който ще излезе на 5 декември. Парчето се казва "Listen" и предполагам вече сте го чули на живо от шоуто на Oprah. Приятно гледане на клипа:

Beyonce - Listen

Песента, която вече 2ра седмица е на върха на Billboard Hot 100 се казва "I Wanna Love You" и е вторият сингъл на Akon от новия му албум. Това е последната седмица на върха на тази песен, защото другата седмица там ще бъде Irreplaceable на Beyonce. Въпреки това вижте клипа към песента на Akon:

Akon feat. Snoop Dogg - I Wanna Love You

Ето и още няколко готини клипа, които предполагам ще искате да си имате на pc-то:

P!nk - Nobody Knows

Gwen Stefani - Wind It Up


Sugababes - Easy

Другата сряда ще ми е минал изпита вече и сайтът ще се обновява редовно както обикновено.
posted by G`Fan @ 9:34 сл.об.  
3 Comments:
  • At 9:20 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Много благодаря!!!

     
  • At 5:16 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    na akon i snoop dogg ne baca videoto :angry:

     
  • At 11:36 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    ei sorry 4e pi6a tuka ama dr neznam kade as sam golqm "fen" nsa saita ti ako taka moje da se kaje i ako woob6te ti e odobno ili iska6 ili ne twoi izbor 6e me zaradwa6 adski mn ako mi obesni6 kak si si naprawil galeriqta za6toto ot mnogo wreme se m14a i m14a i ne6to ne staa ako moje da mi go obqsni6 kato komentar ili ako nemoje kaji da dam danni demek skype ili ne6to podobno A ako ne 6te6 da obqsni6 spoX 6e te razbera znam 4e e mn dosadno :P ms adski mn ako go naprawi6 {}

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове