неделя, октомври 01, 2006
Monica - The Makings Of Me (2006)
Monica не е много популярна в България. Някои от вас я знаят от дуета й с Brandy "The Boy Is Mine" от 1998. Мацката определено си я бива и за сега отнася личната ми награда за най-секси обложка на годината. Освен това много ми допада самото заглавие на новия й албум - "Makings Of Me". Първият сингъл ще влезе другата седмица в нашата класация и се казва "Everytime The Beat Drop", така че го чуйте хубаво. Парчето е продуцирано от Jermaine Dupri. Оценката ми за албума ще публикувам във форума тези дни в определената за целта тема. Чуйте албума:

1. Everytime Tha Beat Drop (Feat. Dem Franchize Boyz)
2. A Dozen Roses (You Remind Me)
3. Sideline Ho
4. Why Her?
5. Hell Now (Leave Home) (Feat. Twista)
6. Doin’ Me Right
7. Raw (Feat. Swizz Beatz)
8. My Everything
9. Gotta Move On
10. Getaway

Смятам да въведа нова практика в качването на музика и на албуми. Линковете към отделните песни ще бъдат към data.bg, а към .zip с целия албум ще давам линк от BgShare.com, което е бг вариант на RapidShare.

Свалете си целия албум : Monica - The Makings Of Me.zip
posted by G`Fan @ 11:11 сл.об.  
2 Comments:
  • At 7:55 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Идеята за рар-а е много добра.Продалжавай в същия дух ;)

     
  • At 10:21 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Наистина идеята е Super добра!!!
    И самия сайт е СТРАХОТЕН!!!

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове