неделя, октомври 08, 2006
Нови сингли
Diddy вече засне видеоклипа към новия си сингъл с участието на Christina Aguilera "Tell Me". Снимки от видеото може да видите във форума.

1. Tell Me (clean version)
2. Tell Me (dirrty version)
3. Tell Me (instrumental)

Оценка на сингъла: 9/10




Justin Timberlake издава втори сингъл от суперуспешния си и за сега последен албум "FutureSex/LoveSound". Парчето се казва "My Love" и е с участието на T.I.

1. My Love (feat. T.I.) (radio version)
2. My Love (no rap version)
3. My Love (instrumental)

Оценка на сингъла: 10/10





Jay-Z се завръща на музикалната сцена с нов албум "Kingdom Come" през ноември. След като направи два големи хита с гаджето си Beyonce и взе участие в някои други R&B/HipHop албуми Jigga реши да се завърне и да издаде нов солов материал. Първият сингъл от този албум може да свалите тук:

Jay-Z - Show Me What You Got

Оценка на сингъла: 8.5/10



Mario нашумя преди година-две със сингъла "Let Me Love You" и зачезна. До края на 2006 той трябва да издаде своя втори албум със заглавие "Effortless". Първият сингъл от него е в типичния Ne-Yo,Mario стил и напомня на стария му хит, което ме разочарова.

Mario - How Do I Breathe

Оценка на сингъла: 6/10


posted by G`Fan @ 4:49 сл.об.  
2 Comments:
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове