понеделник, септември 04, 2006
Justin Timberlake - FutureSex/LoveSounds (2006)
FutureSex/Love Sounds е вторият албум на Justin Timberlake, наследник на Justified, който видя бял свят преди около 4 години. Новата продукция започва с едноименната песен "FutureSex/LoveSounds" (9.5/10), която определено има много як припев, напомнящ леко на Robbie Williams и оставящ чувството, че си на парад на роботите от Star Wars. Текстът е доста еротичен. Второто парче в диска е познатото на всички "Sexy Back" (10/10) , което тази седмица стъпи на първата позиция и в Billboard и в UK класациите. Сингълът напомня на Prince и до някъде на Nelly Furtado. Последното е разбираемо, тъй като продуцентът е Timbalend, който е и гост изпълнител. "Sexy Ladies / Let Me Talk To You Prelude" (4.5/10) е ритмично парче, в което Justin разказва за готините мадами на някво парти. Към това парче е залепена и Prelude интродукция към следващото парче. То е вторият сингъл от албума "My Love" (10/10) и е с участието на T.I. Ритъмът на това парче е уникален и самата мелодия много ми допадат - определено ще стане голям хит. Някак си има някаква лека препратка като мелодия към "Cry Me A River" или поне на мен така ми се струва. Текстът е направо романтичен. Следващото парче по ред се казва "Love Stoned" (4.5/10), което е дълго цели 7 минути и половина и в което Justin разказва отново за някаква много яка мацка и пак има еротична нотка в текста. Накрая песента си променя мелодията и от club трак става на балада. В този албум също има песен, която се говори, че е написана за Britney и това е парчето "What Goes Around Comes Around" (5/10) , в което се пее за раздялата с момиче , което го е излъгало и на мен ми напомня на нашето "Всичко Се Връща" на Руши. "Chop Me Up" (4/10) не ми е от любимите парчета. То е с участието на Three 6 Mafia и ми е повече gangsta от необходимото. "Damn Girl" (6/10) е песента, в която участва Will.I.Am и в която се пее за момента, в който момчето женкарче си намира майстора. "Summer Love / Set Te Mood Prelude" (6.5/10) има много готин припев. От заглавието си личи темата на песента. Завършва с много готино интро към следващата песен. Става въпрос за парчето "Until The End Of Time" (7/10) е приятна песен с умерено темпо, R&B привкус, банален текст за вечената любов, която е достатъчна на човек, дори и да свършва света. "Losing My Way" (8.5/10) e добра бавна песничка с по-смислен текст, в който няма момичета,женски,жрици,богини и т.н. Разказва се за човек, който си е провалил живота и изгубва пътя си. Яко парче! Друга балада в албума е "(Another Song) All Over Again" (9/10) - тя също разказва за провал, но този път се върна и героинята, на която Justin се моли за втори шанс. Последната песен е бонус трак за USA и се казва "Pose" (8/10). Гост изпълнител в нея е рапърът Snoop Dogg. В това парче се завръщаме към темата от началото на албума с мацката в дискотеката. Като цялото саундът на албума е доста добър. Текстовете са леко плоски. Синглите, които JT е избрал са перфектни и албумът ще има успех. Крайната ми оценка за него е: 7.2/10 ! Аз ви добавям 2 бонус трака - единия е house remix на "SexyBack", а другият е изпълнението на Justin от MTV Video Music Awards на .mp3. Приятно слушане, чакам мнения в коментарите:

posted by G`Fan @ 10:52 сл.об.  
22 Comments:
  • At 9:37 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    e az nemoga da teglq albuma.. dawa mi not found.html.........

     
  • At 10:28 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Аз също не мога да ги изтегля - not found.html. G'fan pls, направи нещо по въпроса.

     
  • At 11:54 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    опрай се вече ,теглете на воля :P

     
  • At 8:20 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    My love ми е любима!

     
  • At 9:40 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Sexy Ladies
    My Love
    What Goes Around Comes Around
    sa gotini par4eta... Blagodaria za albuma!!!

     
  • At 11:00 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Върховно албумче. Първите 6 песени са тотални хитове. Нараво не знам кое да си харесам. Може би само LOve stoned ми се откроява за сега като любима. Аз бих дал оценка 8.5/10

     
  • At 10:25 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    ALBUMA E STRAHOTEN
    w momenta go teglq i .. slusham What Goes Around Comes Around
    mnogo e dobra.. be kato cqlo 6+ :)

     
  • At 1:05 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Пълна бозаааа. Повечето песни са дуетни.
    Мелодиите звучат много сухо, като жужене на пчеличка. Джъстин тотално се е засрал.

     
  • At 4:59 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    ahahahah edinstweniq koito si se zasral mai si ti ;]

     
  • At 3:31 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    na men pove4eto pesni mi haresvat.prosto pregledah komentara na Gfan i izbrah tezi koito toi smqta za dobri i az su6to ostanah dovolna:) ocenka-7.5/10

     
  • At 3:31 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    na men pove4eto pesni mi haresvat.prosto pregledah komentara na Gfan i izbrah tezi koito toi smqta za dobri i az su6to ostanah dovolna:) ocenka-7.5/10

     
  • At 1:09 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    mnogo e dobyr albuma.. ocenka - 9/10

     
  • At 6:37 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    I men me kefi.Po-razli4en e ot straiq i e mnogo svej.Thumbs Up!:)

     
  • At 11:49 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    albuma e super

     
  • At 3:03 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    neshto neveroqtno, ne sum iznenadana JT vinagi izkarva kachestveni neshta ;)

     
  • At 9:54 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    mn gotin album napravo sam o4arovana daje pove4e mi haresva ot predi6niq
    mn aki pesni sa my love summer love sexy back futuresex/lovesounds damn girl losing my way what goes around comes around all over again abe mn me kefi albuma po4ti vsi4ki sa mi lubimi
    ocenka-9.5/10

     
  • At 1:55 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    mnogo mi xaresva,napravo sam vlubena v What Coes Around Comes Around,vsichki pesni sa straxotni

     
  • At 4:26 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Албума е страхотен :)

     
  • At 12:36 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Super e qko album4eto po jizneno e ot staroto men super me kefi(:

     
  • At 8:49 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Tolkova e nejen...tolkova krasiv glas! A stila- wow vpe4atlena sam kak e izrasnal ot tipi4na tineidjarska zvezdi4ka v liri4en r'n'b izpalnitel. Mnogo e priatno za sly6ane tova albym4e! Bravo Bravo:P

     
  • At 9:15 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    JuStIn TiMbeRLakE e SupER!WhAt GoEs AroUnD CoMeS ArOUnD, My LovE i ChOp Me uP nApRaO gI ObOjaVaM.oSObEnO WhAt GoEs AroUNd!!!

     
  • At 9:47 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Dnes e 12.09 i albuma Future Sex/Love Sounds stawa na 1 godinka ,brawo na Justin strahoten album

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове