сряда, септември 20, 2006
Janet Jackson - 20 Y.O. (2006)
Честно да си призная съм доста приятно изненадан от албума на Janet Jackson. Очаквах някакъв пълен провал, но тя добре си е свършила работата. Първото парче от диска "So Excited" (8.5/10) има жесток ритъм, а в началото много ме кефи като казва "breathe". Участието на Khia е много на място в тази песен. "Show Me" (7.5/10) също е готино ритмично парче, а речетативът накрая много ме кефи "All my ladies say..."; Третото парче в диска е "Get It Out Me" (8/10). В аранжимента присъства онзи типичен инструмент от "My Prerogative" на Britney Spears. Припевът е заразяващ и те хваща веднага. Едно от любимите ми парчета в диска е "Do It 2 Me" (8.5/10) - весело парче, кефи ме интрото с JD. Доста мелодична песен, като в средата има забавяне на темпото и някак ми напомня на Together Again. "This Body" (6.5/10) e gangsta парче с по-тежко звучене и някакъв рапър в средата, не знам кой... има пак забавената част. Първата по-бавна песен в албума е "With U" (6.5/10) . Става за слушане, но накрая малко досадно завършва. "Call On Me" (7.5/10) е известният на всички ни първи сингъл от албума и дует с Nelly. Тъп избор за пилотка при наличието на по-силни и ритмични песни. Въпрки това песента ме кефи и си я слушам за отмора. "Daybreak" (7/10) по някакъв начин ми напомня Somebody To Call My Lover. Най-скучното парче в албума за мен е "Enjoy" (5/10) . Припевът не е толкова лош, но определено ми звучи като пълнеж. "Take Care" (6/10) е една мудна и приспивна балада, която не впечатлява особено с друго , освен с нежност. Последното парче е "Love 2 Love" (6.5/10) . За мен това е песен, на която Janet да изкара някой фен на сцената и да му танцува, да му се натиска. Има еротика в тази бавна песен, а ако я беше изпял някой с глас щеше да е много яко парче. В албума има 5 interludes, които не коментирам. Разбира се съм ви сложил и два бонус трака, които не влизат в оценката на диска и съм ги поставил след outro-то. Крайната ми оценка на 20 Y.O. e 7/10. Чуйте сами:

posted by G`Fan @ 11:47 сл.об.  
2 Comments:
  • At 12:15 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Много хубав албум,чуйте го непременно.

     
  • At 11:40 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    От доста време гледам да си сваля този албум, но все се колебаех. Не харесвам първите два сингъла от него. Но за сметка на това се оказа, че всички останали песни са просто страхотни. Не спирам да слушам "Take care", "Love 2 love", "Show me", както и четвъртия interlude. Ще се оитам скорор да намеря от някъде да си купя и оригинален диск. Впечатлен съм от парчетата.

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове