неделя, септември 10, 2006
Jamelia - Walk With Me (2006)
Не знам дали сте забравили вече коя е Jamelia, но сега ще ви припомня. Преди година две имаше едно хитче "Superstar", което радиата се скъсаха да въртят. После имаше популярен дует с Tiziano Ferro. Та въпросното красиво девойче този месец издава чисто нов втори албум със заглавие "Walk With Me". Първият сингъл от албума е парчето "Something About You" (7/10), което предполагам радио City скоро ще завърти. В албума има и доста по-добри парчета според мен като например: "Do Me Right" (8.5/10) ; "Get Up, Get Out" (8/10); "Beware Of The Dog" (9/10) и "Hustle" (7.5/10) . Към албума добавям и бонус трак баладата "Love Me" (8.5/10), който е b-side от макси сингъла на "Something About You". Като цялото оценката ми за албума е : 7/10

posted by G`Fan @ 5:42 сл.об.  
2 Comments:
  • At 8:17 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    До колкото знам beware of the dog ще е вори сингъл и се очаква да е огромен хит, поне според медиите във Великобритания.

     
  • At 10:07 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Албумът не е нищо особено.На мен лично ми харесват точно три песни и това са Do Me Right,Widow Shopping и Beware Of The Dog(която за щастие е следващият и сингъл,който искрено се надявам да има огромен успех).Предишният албум на Jamelia беше доста по-добър,но това си е лично мое мнение...

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове