понеделник, септември 04, 2006
Danity Kane - Danity Kane (2006)

Danity Kane са новата сензация на Америка. Група тип Destiny's Child и En Vogue, създадена чрез риалити шоуто Making The Band и продуцирана от P.Diddy - звучи успешна формула и е такава. Дебютният им албум дебютира миналата седмица директно под номер 1, измествайки от там "Back To Basics" на C.Aguilera. Първият сингъл "Show Stopper" е хит отвъд океана и на мен лично много ми допада. Препоръчвам ви още парчетата: "Want It", "Right Now", "Hold Me Down" , "Ride For You" и "Stay With Me". Ето го и албума:

posted by G`Fan @ 2:58 пр.об.  
6 Comments:
  • At 10:29 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Само want it и stay with me ми харесват.

     
  • At 2:24 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    За мен албума е велик,мацките са много добри,Diddy за пореден път е свършил отлична работа.Надявам се Danity Kane да станат много популярни не само в Америка,но и у нас-има защо!!!

     
  • At 6:12 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Страхотен албум, не спирам да си го слушам! :-)

     
  • At 11:32 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    ot k1de mogat da se namerqt tekstove na pesno po to4no na stay with me

     
  • At 2:40 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Определено албумът ме изненада приятно. Не очаквах да има чак толкова добри песни.
    изненадвам се, че все още не са толкова популярни в БГ.

     
  • At 6:28 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Момичетата са доста добри и като цяло албума е префесионално направен - макар и много от песните да ми звучат `сякаш са създадени много преди този си вариант и то многократно` :) Има много добри парченца като Stay with me! Но ми харесва албума пак да си кажа защото някак си никоя от песните не ми звучи като пълнеж !

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове