събота, май 13, 2006
Прослушайте Еклисиаст
Албумът на КариZма "Еклисиаст" ще излезе на музикалния пазар или на 20ти или на 28май като втората дата е по-вероятна. До тогава може да прослушате парчетата от албума тук. Те са достъпни благодарение на VivaTel Clubzone и траят по 30-35 сек.

All In Love (Не Сега)
Нещо Мило (Галя соло)
Някога Преди (Миро соло)
Mr. Killer
Сама
Слънчице
Колко Ми Липсваш (нова версия)
Ще Избягам Ли От Теб (нова версия)
Yurudum (нова версия)
Вярвам В Теб
Ще Вали
Минаваш През Мен
Минаваш През Мен (Latino Remix)
Минаваш През Мен (Phuture Shok Remix)
Минаваш През Мен (Vibeats Club Remix)
Outro



Сложете си този wallpaper на КариZма.
800 x 600
1024 x 768
posted by G`Fan @ 12:00 сл.об.  
1 Comments:
  • At 2:27 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    g'fan shte mojesh li da ka4ish albuma na karizma-toi ve4e e po magazinite dnes go vidqh.iskam da 4uq kakvo tozi put sa gepnali ot 4ujdi izpalniteli.mnogo me nerviat i za tva ne mi se davat 19 lv za tupiat im album,prosto mi e lubopitno.shte go ka4ish li,znam 4e go imash?predvaritelno ti blagodaria1

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
 
МЕНЮ
Име: G`Fan
От: София, България
За мен: Love Music
Още..
Архив
Категории
Изберете от тук търсената от вас категория:
Линкове/Връзки
яки албуми 2007

Вече излязоха:

Очакваме още:

Jennifer Lopez

Britney Spears

Usher

Alicia Keys

Nicole Scherzinger

Mariah Carey

t.A.t.U.

Whitney Houston

Последните компилации:

Summer Collection 07

Видео Юли

Юли

Юни

Април/Май

Април

Дизайн: G`Fan

Актуалните хитове